العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 17-06-2011, 04:43 PM
كيمو00 كيمو00 غير متواجد حالياً

كيمو00 is on a distinguished road
افتراضي يا ريت الاعضاء الي من اسكندريه هي الي تدخل وتستجيب لطلبي

كتير من اعضاء المنتدي مش من اسكندريه لاكن كلهم بيزورو اسكندريه بس المشكله ان معلوماتهم عن مناطق اسكندريه محدوده يعني لو حد عايز يروح مكان بيفضل يسال فلو ممكن انا بقترح ان الاعضاء الي حفظين جميع مناطق اسكنريه تعمل شبه خريطه لاسكندريه من مدخلها لمخارجها يا ريت يتحقق طلبي ده هيفيد نناس كتير واسف لو كنت طولت عليكم
قديم 17-06-2011, 06:22 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا ريت الاعضاء الي من اسكندريه هي الي تدخل وتستجيب لطلبي

الأحسن استخدام خرائط Google maps وهى دقيقه جداً

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 17-06-2011, 10:38 PM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

شوف ياكيمو باشا فكرتك جميله ...بس عايز اقولك ان اسكندريه صعب تتوه فيها لانها غير القاهره ..اسكندريه ببساطه عباره عن طريقيين رئيسيين اللى هما طريق الحريه او ابوقير وطريق الجيش اللى هو الكورنيش أو البحروباقى الاحياء عباره عن طرق متفرعه من هذين الطريقين ممكن كمان نضيف عليهم طريق المحموديه والزراعى الواصل بالصحراوى بطريق مطار النزهه وحتى العجمى امتداد لهذه الطرق بطريقه أوأخرى.....

لعلى اكون وضحت لك الرؤيه شويه واى خدمه لوعايز تروح اى مكان فى اسكندريه اوصفهولك بحيث ماتعرفش تتوه ان شاء الله....

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"
قديم 18-06-2011, 01:35 AM
ايمن عبدالحميد ايمن عبدالحميد غير متواجد حالياً
من انا؟: المصرى كريم العنصرين
التخصص العملى: محامى ومستشار قانونى
هواياتي: ميكانيكا السيارات

ايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud ofايمن عبدالحميد has much to be proud of

اسكندرية فعلاً مش محتاجة خريطة زى ما قال الزميل الفاضل لانها 3 طرق رئيسية والباقى متفرع منها واليها مرة اخرى 0000فعلاً مارية وترابها زعفران

تحياتى
قديم 18-06-2011, 01:34 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

الميزة فى اسكندرية شعبها الطيب لو تهت حايخدوك يوصلوك للمكان اللى انت عايزه

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية