العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولفو Volvo

فولفو Volvo فولفو Volvo هي شركة سويدية لتصنيع السيارات والسيارات الثقيلة تم إنشاؤها سنة 1927 ورغم النجاح المحدود للشركة على الصعيد التجارى الا ان الشركة طالما تميزت بالتزامها باقصى معايير السلامة والامان فى سياراتها مما جعلها رمزاً للسيارات الامنة فى العالم

قديم 22-01-2011, 11:13 PM
شوشو بيه شوشو بيه غير متواجد حالياً

شوشو بيه is on a distinguished road
للاهمية محل الفوارس بالحرفيين ...!!!

محل فى الحرفين اسمه الفوارس عامل شنطه ذى شنطه المحل اللى كان بيشتغل فيه وداير ***** على خلق الله ويقول للناس المحل اتنقل عند الدائرى ***** الراجل ولف على الزباين بالتليفون ويدى للناس شغل خلع من الوكاله انا عندى فولفو 240 ركبت عنده اكتر من4اسكاترا كلهم ***** اخر مازهقت روحت من الحرفين من الداخل وجدت المحل اللى كان شغال فيه فاتح متنقلش ذى ماقلى نزلت وسلمت على الناس اللى موجوده وسائلتهم انهم نقلو قالوا لاالمحل شغال من5سنوات لم يغلق غير فى العطلات ذهبت لهم اليوم التالى اخذت اسكاترا ورجعت التانيه للباشا وكان زعلان قوى *****

التعديل الأخير تم بواسطة aboelesaad ; 10-05-2011 الساعة 04:13 PM سبب آخر: ازاله الالفاظ الخارجه عن الاطار العام
قديم 22-01-2011, 11:19 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محل الفوارس بالحرفيين ...!!!

طيب كويس انك رجعتها
بس الصفه الواضحه جامد ان ********بقي جريء زايده
واحد بياخد طلب من الصيدليه ب25 وجايبهم جنيهات فضيه وعديتهم وهو واقف لقيتهم 22 وانا بعدهم بيتكلم عايز يتوهني..... وجبت ال3 جنيه وبكل برود يقلك اصل نسيت وتشوف اصراره في الاول تصدقه
يا اخوانا اللي زي حالاتي بيتعامل مع الجمهور بشكل مباشر في الفلوس ياخد باله ويعد فلوسه كويس مهما التاني يكون داخل عليك **********تقبل مروري

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*

التعديل الأخير تم بواسطة aboelesaad ; 10-05-2011 الساعة 04:20 PM سبب آخر: ازاله الالفاظ الخارجه عن الاطار العام
قديم 28-05-2011, 05:45 AM
طارق فولفو طارق فولفو غير متواجد حالياً

طارق فولفو is on a distinguished road

بسم الله الرحمن الرحيم على فكره كل كلام شوشو بية مش مظبوت الراجل البيقول علية دة مكنش شغال عندة دة كان شريك معا فى المحل والله انا واحد من الناس البيتعملة مع البيقول علية وواخد منة اكتر من اسكاتروالله فى حالت الزيرو واحسن قطع غيار فولفو عندة وشوشو بية بيقول كدة عشان هو الشاخ شريف بتاع قطع غيار الفولفو فى الحرفين اتقى الله
قديم 21-09-2011, 02:29 PM
Amr Shehta Amr Shehta غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: مستورد قطع غيار سيارات
هواياتي: السيارات

Amr Shehta will become famous soon enoughAmr Shehta will become famous soon enough

يعنى مفيش غير الشيخ شريف فى الحرفين ما ممكن يقصد حد تانى
قديم 22-09-2011, 03:18 AM
طارق فولفو طارق فولفو غير متواجد حالياً

طارق فولفو is on a distinguished road

انت تقصد اية يعنى