العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > نادى الاطباء

نادى الاطباء خاص بالموضوعات الطبية التى يضعها المتخصصون خدمة لباقى الاعضاء

قديم 28-11-2010, 10:37 AM
yassin_samir yassin_samir غير متواجد حالياً

yassin_samir will become famous soon enough
خبر جديد اكيف تقلع عن التدخين دون الاستغناء عن السيجارة؟

انتشر على مستوى العالم مايسمى بالسيجارة الالكترونية و هى تشبة السيجارة العادية بنسبة 95% و هى موجودة و لها وكيل فى مصر و وافقت وزارة الصحة على بيعها و انا بستخدمها و كنت حابب انقل تجربتى ليكم و اللى عايز معلومات اكتر ممكن يزور الموقع الرسمى لهاو هى على فكرة مستوردة من انجلترا www.intillicig.com و المصرى www.intellicigeypt.com وللامانة انا بشتغل فى الشركة دى و اى استفسار انا فى الخدمة للى عايز يعرف اى معلومة عنها
ياسين موسى
قديم 28-11-2010, 10:42 AM
yassin_samir yassin_samir غير متواجد حالياً

yassin_samir will become famous soon enough
افتراضي رد: اكيف تقلع عن التدخين دون الاستغناء عن السيجارة؟

انا كتبت اسم المواقع غلط لانى كنت مستعجل اسف
www.intellicigegypt.com
www.intellicig.com
قديم 28-11-2010, 02:05 PM
الصورة الرمزية Bahi
Bahi Bahi غير متواجد حالياً
من انا؟: اسكندرانى يعيش ويعمل بالقاهرة منذ 1996
التخصص العملى: مدير شركة توكيلات ملاحية وشحن
هواياتي: الصيد البحرى - الزوارق الشراعية خاصة طراز ليزر (Laser) - الزوارق واليخوت

Bahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond repute

... طيب أنا بشرب معسل ياترى فية منها شيشة؟!

هشـــام باهـــى
اسكندرانى يعيش فى القاهرة من 14 سنة

قديم 28-11-2010, 04:41 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yassin_samir مشاهدة المشاركة

انتشر على مستوى العالم مايسمى بالسيجارة الالكترونية و هى تشبة السيجارة العادية بنسبة 95% و هى موجودة و لها وكيل فى مصر و وافقت وزارة الصحة على بيعها و انا بستخدمها و كنت حابب انقل تجربتى ليكم و اللى عايز معلومات اكتر ممكن يزور الموقع الرسمى لهاو هى على فكرة مستوردة من انجلترا www.intillicig.com و المصرى www.intellicigeypt.com وللامانة انا بشتغل فى الشركة دى و اى استفسار انا فى الخدمة للى عايز يعرف اى معلومة عنها
ياسين موسى
استاذ ياسين الف شكر على الموضوع بس محتاجين شوية معلومات اكثر و طالما حضرتك جربتها ياريت تقولنا التجربة اخبرها ايه و النتائج معلش محتاجين معلومات اكتر يمكن ربنا يجعلها سبب اننا نتخلص من العادة اللعينة دي

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 28-11-2010, 04:58 PM
الصورة الرمزية Maged_Samy
Maged_Samy Maged_Samy غير متواجد حالياً
من انا؟: محاسب
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

Maged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to all

انا شفتها - بس ياريت تقولنا سعرها ومكان بيعها وقطع الغيار اللازمه ليها
ولسيادتك الشكر