العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 18-07-2010, 02:23 AM
evram evram غير متواجد حالياً

evram has a spectacular aura aboutevram has a spectacular aura about
افتراضي ساعدوني بسرعه في جيلي ck

يا جماعه انا معروض عليا عربيه جيلي ck موديل 2006 بحاله الزيرو مرفوعه سنتين و بيبعه لانو في زنقه ماليه هي 1600 كل الكمليات هي تقسيط بيقولي هياخد مني 10 تلاف و عليه قسط 1000 في الشهر لمدة 20شهر ياريت اعرف هل العربيه دي حلوة ولا لا و لو هشتريه كاش من السوق تعمل كام للعلم العربيه متلمستش تعتبر زيرو مفيهاش حتي خربوش\ياريت المساعدة من مالكي العربيه بسرعه لو سمحتوة هي مانيوال يعمل كام سعرة ساعدوني لاني مش عارف اخدة ولا لا و لو حبيت ابيعه و كيشت الباقي يبقي تتباع في حدود كام هي بحالته و ايه مشاكل العربيه دي ساعدوني بسرعه نسيت اقول حاجه هو بيقول لو بالتقسيط يبقي ب 40 الف لو كاش 30 الف عايز اعرف ايه رايكم في العربيه انا مش عارف هي اتوماتيك ولا مانيول ياريت تردوة عليا تكسبوة فيا سواب لاني هخدة اديه لقريبي و مش عايزوة يدعي عليا
قديم 01-08-2010, 03:11 PM
mohammedshehta71 mohammedshehta71 غير متواجد حالياً

mohammedshehta71 is on a distinguished road
افتراضي رد: ساعدوني بسرعه في جيلي ck

لو سمحتم انا عاوز اعرف هل يوجد قطع غيار للسياره الجيلي فروته ck و لو كان فيه ممكن اعرف الاماكن و الاسعار ل الكوبلن مثلا
ارجو السرعه في الرد علشان انا رايح اجيبها بكره
و لكم جزيل الشكر
انا محمد شحته من المنصوره و ده رقم تليفوني 01521517066
و ده ايميلي mohammedshehta71@yahoo.co m
قديم 23-11-2010, 09:48 PM
TAMERTITOTITO TAMERTITOTITO غير متواجد حالياً

TAMERTITOTITO is on a distinguished road

ايه يا جماعه محدش يعرف حاجه عن الجيلى ولا ايه ؟
قديم 25-11-2010, 09:10 AM
الصورة الرمزية drift
drift drift غير متواجد حالياً
من انا؟: osama drift
التخصص العملى: طالب باكاديمية المستقبل
هواياتي: سباق السيارات والسرعة

drift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة evram مشاهدة المشاركة

يا جماعه انا معروض عليا عربيه جيلي ck موديل 2006 بحاله الزيرو مرفوعه سنتين و بيبعه لانو في زنقه ماليه هي 1600 كل الكمليات هي تقسيط بيقولي هياخد مني 10 تلاف و عليه قسط 1000 في الشهر لمدة 20شهر ياريت اعرف هل العربيه دي حلوة ولا لا و لو هشتريه كاش من السوق تعمل كام للعلم العربيه متلمستش تعتبر زيرو مفيهاش حتي خربوش\ياريت المساعدة من مالكي العربيه بسرعه لو سمحتوة هي مانيوال يعمل كام سعرة ساعدوني لاني مش عارف اخدة ولا لا و لو حبيت ابيعه و كيشت الباقي يبقي تتباع في حدود كام هي بحالته و ايه مشاكل العربيه دي ساعدوني بسرعه نسيت اقول حاجه هو بيقول لو بالتقسيط يبقي ب 40 الف لو كاش 30 الف عايز اعرف ايه رايكم في العربيه انا مش عارف هي اتوماتيك ولا مانيول ياريت تردوة عليا تكسبوة فيا سواب لاني هخدة اديه لقريبي و مش عايزوة يدعي عليا
توكل علي اللة يبااشا العربية تمام وقطع غيارها متوفرة
ومدام العربية بحالة الزيرو يبقي تمام اووي

osama drift
قديم 28-11-2010, 02:32 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

اتأكد من العربيه الأول ان مفيهاش اى عيب وبعد كده توكل على الله

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ