العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai-i Family

Hyundai-i Family Hyundai-i Family (i10,i20,i30,i40,ix20,ix35)

قديم 19-04-2010, 12:49 AM
dr.Emma dr.Emma غير متواجد حالياً

dr.Emma is on a distinguished road
إيه رأيكم ,أجيب i10 automatic و أدفع فيها كل اللى حيلتى..مع العلم إن دى أول عربية حاسوقها

أوتاماتيك علشان أريح بالى و ماخافش فى السواقة

فى منه مش full option ب 66000

حد جربها يقولى عيوبها

و هى أحسن وللا بيكانتو

هل لديكم أقوال أخرى
ptmnlo123per1127
قديم 19-04-2010, 01:54 AM
MO MO غير متواجد حالياً
من انا؟: Mo

MO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إيه رأيكم ,أجيب i10 automatic و أدفع فيها كل اللى حيلتى..مع العلم إن دى أول عربية حاسوقها

توكل علي الله
بس شوف البيكانتو احسن طبعا
قديم 19-04-2010, 11:49 AM
الصورة الرمزية mida012
mida012 mida012 غير متواجد حالياً
من انا؟: عايش في زمن مش زماني
التخصص العملى: مدير مشروعات
هواياتي: النسيان والصبر

mida012 is a splendid one to beholdmida012 is a splendid one to beholdmida012 is a splendid one to beholdmida012 is a splendid one to beholdmida012 is a splendid one to beholdmida012 is a splendid one to behold
افتراضي رد: إيه رأيكم ,أجيب i10 automatic و أدفع فيها كل اللى حيلتى..مع العلم إن دى أول عربية حاسوقها

ياراجل حرام عليك
هتجيب عربية بكل ما تملك وتخيش بيها تاني يوم وتدور تشحت ثمن التصليح
مش منطقي تجيب عربية بكل ماتملك حتي لو بتعرف تسوق لسبب انك اول مرة هتسوق بابعاد عربية دافع فيها فلوس ومش متعود عليها يبقي هتلبس ربنا يكفيك طبعا بس دة شومخر لو ساق في البلد دي هيلبس اكيد علي حتي لو ماشي عال ستين
قديم 19-04-2010, 03:02 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

بص يا أخى أولا لازم تعرف أن الكل بيقول أن الكورى فى الأتوماتبك زفت طبعا مش فى الأول ولكن بعد كام سنة غير كده i10 سوقها وحش وأصلا عربية وحشة يعنى لو تشوف لك حتى أفيو ولو مانول

قديم 19-04-2010, 04:11 PM
corsair
Guest

ايه يا جماعه الكلام اللي بيتقال ده ازاي يعني الافيو وهي تعتلي قمة البواظان احسن من ال i10 وازاي البيكانتو احسن انا مش عارف انتوا بتتكلموا علي اساس ايه ده برنامج التوب جير عمل نص حلقة عن ال i10 وكانوا بيشكروا فيها جامد جدا وهي فعلا عربية محترمة جدا لكن نصيحة ليك يا اخي العزيز هات عربية مستعملة في البداية يعني 128 ولا 127 ب 10000 جنيه خبط فيها زي ما انتا عاوز وهتتعلم عليها وفي نفس الوقت لو حصل فيها اي حاجه بتتلم باقل الاشياء واتعلم عليها قيمة 8 شهور ولا حاجه وكمان تكون قدرت تفهم الطريق شكله عامل ازاي في السواقه وبعد كدا بيعها وهاتلك حاجه زيرو