العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديلات رفع الاداء

تعديلات رفع الاداء car performance tuning - قسم خاص بتعديلات رفع أداء السيارة من محرك وأجهزة تعليق وفرامل الخ ...

قديم 26-12-2009, 05:39 PM
الصورة الرمزية flashfox
flashfox flashfox غير متواجد حالياً
من انا؟: fox

flashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of light
حد يعرف حاجة عن تصفيح الكاوتش

انا معايا لوجان 2010 وحصل معايا موقف وحش اوي
الصبح انزل الاقي الكاوتش مخروم من الجنب (فعل فاعل) ولا كأنه حط مفك رحت اعمله عند بتاع الكاوتش خد 33 جنيه علي الصبح 3 لحامات ياريت د يفيدنا في الموضوع دة بسرعة ويقولي اعمل اييه عشان عايز اصفحه ضد المسامير
ولو حد عنده اي اقتراحات اخري يقول

logan what ever
قديم 10-01-2010, 05:13 PM
الصورة الرمزية mansoub504
mansoub504 mansoub504 غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد منسوب
التخصص العملى: server administrator (IT)..
هواياتي: السيارات

mansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond reputemansoub504 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حد يعرف حاجة عن تصفيح الكاوتش

1. كهرب الكاوتش لانه مش هاينفع غير كده

إن الملوك بلاء حيثمـا حلـوا فلا يكن لك في أبوابهـم ظـل
ماذا تؤمل من قوم ٍ إذا غضبوا جاروا عليك وإن أرضيتهم ملوا
فاستغن بالله عن أبوابهم كرمـاً إن الوقوف علـى أبوابهـم ذل
مصرى وأفتخر
وبحبك يا مصر
قديم 10-01-2010, 07:24 PM
corsair
Guest

انتا حالتك كدا تمام اومال انا اعمل ايه اللي نزلت الصبح للعربية لاقيت ال 3 كوتشات عندي مضروبين بمطوة وسبلي فردة كاوتش واحدة سلمية اظبط نفسي بيها ورحت طبعا غيرت الكاوتش بكاوتش جديد واللي يغيظك ان الكاوتش القديم مكنش لسه عمل 3000 كيلو
قديم 10-01-2010, 11:26 PM
الصورة الرمزية Brave Heart
Brave Heart Brave Heart غير متواجد حالياً
من انا؟: أمير مصطفى
التخصص العملى: أستشارى نظم فى قصر العدل الكويت
هواياتي: السيارات وبس

Brave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond reputeBrave Heart has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

انتا حالتك كدا تمام اومال انا اعمل ايه اللي نزلت الصبح للعربية لاقيت ال 3 كوتشات عندي مضروبين بمطوة وسبلي فردة كاوتش واحدة سلمية اظبط نفسي بيها ورحت طبعا غيرت الكاوتش بكاوتش جديد واللي يغيظك ان الكاوتش القديم مكنش لسه عمل 3000 كيلو
كتر الف خيره انه سابلك فرده احسن من مفيش

ياودود ياودود...ياذا العرش المجيد...يافعالا لما تريد...أسألك بعزك الذى لايرام...وملكك الذى لا يضام...ونورك الذى يملأ أركان عرشك...أن تنصرنى نصرا يليق بجلال وجهك وعظيم سلطانك...وتسخر لى جندا من جندك يثبتونى على الإيمان ويدفعوا عنى الأذى والسوء...وإكفنى أعدائى بماشئت وكيف شئت إنك على ماتشاء قدير...اللهم تولى أمرى وانصرنى أنت نعم المولى ونعم النصير...ودبر لى أمرى فإنى لا أحسن التدبير
قديم 11-01-2010, 04:01 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

أنا بقى كل يوم ألاقى فرده من ال 4 فرد من طقم جديد نوعه فورميلا 1 كل يوم كوتش ينام لما زهقت وكنت رايح أشترى طقم جديد وبعدين أكتشفت إنه فعل فاعل والحمد لله مسكت الجانى ودلقتى الكاوتش ما شاء الله بقاله شهر زى الفل مش عايز حتى زياده هوا