العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 02-12-2009, 08:02 PM
Logic Logic غير متواجد حالياً

Logic is a jewel in the roughLogic is a jewel in the roughLogic is a jewel in the rough
عن تبديل السيارات بسيارات احدث

مساء الخير لكل الاخوة
انا عملت بحث قبل ما اكتب الموضوع زي ما د/عمرو قال...و مالقتوش...فقررت اسأل السؤال و اتمني مايكونش مكرر...

حد عنده فكرة عن موضوع تبديل السيارات ؟؟ ايه نظامه و اشتراطاته و مين شغال فيه؟؟ و هل هو مُجدي ولا مالوش لازمة؟؟

شكرااااااااااااااااا مقدمااااااااااااااااااااا اااااااا
قديم 02-12-2009, 08:38 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عن تبديل السيارات بسيارات احدث

ممكن توضح عايز تعرف اية والموضوع مجدى من ناحية اية وضح سوالك علشان اعرف اوضح لحضرتك
قديم 03-12-2009, 01:45 PM
Logic Logic غير متواجد حالياً

Logic is a jewel in the roughLogic is a jewel in the roughLogic is a jewel in the rough

استاذ سيف...

يعني انا معايا فيات 132...و طبعا نفسي اركب حاجة احدث...

قدامي اني اخد قرض من البنك و اشتري عربية كاش (سواء جديدة او مستعمل) و يبقي مني للبنك ادفع الاقساط مع نفسي كده...

لكن في حد قالي ان في معرض في الظاهر بيبدل العربيات القديمة بجديدة و تدفع الفرق و ممكن يبقي فيها تقسيط...

ميزة المعرض في رأي انه ممكن يسوقلي عربيتي او يقيمها كويس...
زائد انه هيساعدني في اني الاقي عربية جديدة (زيرو او مستعمل)...

فانا باسال انهي احسن...بنك ولا معرض...

علما باني لسه في مرحلة دراسة موضوع شراء سيارة جديدة....

اشكرك علي اهتمامك
قديم 03-12-2009, 01:57 PM
_amr.mostafa_ _amr.mostafa_ غير متواجد حالياً

_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute_amr.mostafa_ has a reputation beyond repute

والله انا سمعت الموضوع ده قبل كده

بس مش متاكد
قديم 04-12-2009, 12:04 PM
الصورة الرمزية bishoy fouad
bishoy fouad bishoy fouad غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم

bishoy fouad has a reputation beyond reputebishoy fouad has a reputation beyond reputebishoy fouad has a reputation beyond reputebishoy fouad has a reputation beyond reputebishoy fouad has a reputation beyond reputebishoy fouad has a reputation beyond reputebishoy fouad has a reputation beyond reputebishoy fouad has a reputation beyond reputebishoy fouad has a reputation beyond reputebishoy fouad has a reputation beyond reputebishoy fouad has a reputation beyond repute

طيب ما احنا ممكن نعمل قسم ل تبديل السيارات
ويكون بين اعضاء المنتدى ؟
ما هو راى الاعضاء