العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 10-10-2009, 12:35 AM
ahmed the gamer ahmed the gamer غير متواجد حالياً

ahmed the gamer is on a distinguished road
افتراضي ايه رايكوا في اسبيرنزا m11

ياريت لو حد جاب العربيه او يعرف حد جابها يقول رايه فيها ايه عيوبها ومزاياها عشان انا ناوي اشتريهاا وشكرررراااا
قديم 10-10-2009, 04:22 AM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه رايكوا في اسبيرنزا m11

بص يا استاذ احمد
انا اعرف واحد من علي النت جابها و قعد يسب و يلعن فيها و في اللي صنعها
الله يحرق الصين و سنينها انا عندي تجارب مع شويع عربيات صيني خصوصا الاسبيرانزا 516 حاجه ليها العجب و الله
منصحكش تجيبها و لو ممكن تقولي معاك كام عشان ارشحلك عربيه مناسبه ان شاء الله
و ارجو ان اكون قد افدتك و لا تنسي صلاه الاستخاره

قديم 10-10-2009, 04:29 AM

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

واحد صديقي معاه اسبيرانزا 516 ال 1600 سي سي و قعدت ابوس رجله ميجبهاش و جابها و لا سمعش الكلام وجت الطوبه في المعطوبه ههههههههههههه و قعد يعيط جنبها لييييييييييه ؟؟؟؟؟؟؟
اول حاجه السلك الواصل بين الاسبراتير و البوجيهات ضرب بعد 200 كيلو باين ( او حاجه زي كده )
اول ما يفتح التكييف علي السرعه التانيه العربيه بتنتش ( انا كنت راكب معاه )
ده غير صوت التزييق ( حاسس اني قاعد في ورشه لحام هههههههههه ) في المطبات و ما اكثرها
ده غير السحب المنيل ب 60000000000 نيله و العزم الزباله و الفتيس اللي مشاويره من هنا للهرم ههههههههههههههه اقول ايه و لا ايه و دي اول عربيه صيني عن تجربه
تاني عربيه شيري كيو كيو
انا مش هقول حاجه غير حسبي الله و نعم الوكيل في الصينين و الوكلاء بتوعنا اللي دخلو العربيه الزباله دي لينا العربيه بعد النقله التالته بتقلب لوحدها و الله و كمان كنت بحس و انا راكب فيها اني هاخد الكرسي و اقع علي الاسفلت بجد مش هزار و عن تجربه
انا معرفش حاجه عن الجيلي ( بس طبعا زبااااااااااااااااله علي كلام الناس ) و لا اي عربيه صيني تانيه ماعدا البي واي دي ( حاجه عره والله من قدام النترا او كورولا و من ورا هوندا سيتي و من جوه كورولا 2005 ده غير العفشه و الطنابير بتاعت الياريس ( العربيه دي بتاعت واحد معرفه و سالته علي العربيه و ده كلامي الحرفي ) اما الاداء معقول و الصيني كله عموما اخد صفر مدور في اختبارات الامان الاوروبي
<!-- / message -->
<!-- controls --> <!-- / close content container --> <!-- /content area table --> <form action="index.php" method="get"> </form>

قديم 10-10-2009, 04:48 AM
nary71 nary71 غير متواجد حالياً

nary71 is on a distinguished road
رد: ايه رايكوا في اسبيرنزا m11

اانت بتبالغ قوى لان العيوب اللى بتتكلم عنها مش ممكن تكون فى الاسبرانزا a516 لان العربيه معايا من 2006 وانا من اقدم الناس اللى معاها العربية والعربية محترمة جدا واحسن من حاجات تانية اغلى ولشركات اقدم فى السوق وواضح انك مش عارف ماركة العربية اللى كنت راكبها ولقيت فيها كل اللى بتقول عليه ولما سألت قالولك دى اسبرانزا يا جدع ياراجل اتقى الله بقى وكن موضوعي فى نقدك واركب الاسبرانزا الاول وبعدين احكم لانها شهاده لوجه الله******

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 11-10-2009 الساعة 11:49 PM سبب آخر: يمنع تماماً التهكم على باقى الاعضاء او التحدث بما لا يليق
قديم 10-10-2009, 12:22 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nary71 مشاهدة المشاركة

اانت بتبالغ قوى لان العيوب اللى بتتكلم عنها مش ممكن تكون فى الاسبرانزا a516 لان العربيه معايا من 2006 وانا من اقدم الناس اللى معاها العربية والعربية محترمة جدا واحسن من حاجات تانية اغلى ولشركات اقدم فى السوق وواضح انك مش عارف ماركة العربية اللى كنت راكبها ولقيت فيها كل اللى بتقول عليه ولما سألت قالولك دى اسبرانزا يا جدع ياراجل اتقى الله بقى وكن موضوعي فى نقدك واركب الاسبرانزا الاول وبعدين احكم لانها شهاده لوجه الله***********
من غير ردود مش ظريفه
دي تجربتي مع العربيه دي ممكن تكون عربيتك تمام و ده عادي و العربيات اللي بحكي فيها تكون مش حلوه برضه عادي انا مش متعصب ضد الصيني بس نسبه الوحش فيه اكتر من الحلو و مش عشان انت معاك العربيه دي تبقي حلوه و بلاش انت تعصب لعربيتك
سلام و سلملي علي ابو الفتوح
انا اللي ربنا يشفي برضه
انا ممكن ارد علي حضرتك رد مش ضريف بس مش هرد عشان ده منتدي محترم

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 11-10-2009 الساعة 11:50 PM