العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > بيجو PEUGEOT

بيجو PEUGEOT بيجو PEUGEOT الفرنسية انشأت فى عام 1880 وهى من اقدم السيارات استخداما فى مصر وتمتلك حاليا شركة ستروين الفرنسية ايضا من اهم موديلاتها بيجو 307 و 307SW و 407 و 607

قديم 23-02-2014, 02:47 AM
فاقد الوعي فاقد الوعي غير متواجد حالياً
من انا؟: Ahmed mansour
التخصص العملى: محاسب

فاقد الوعي is on a distinguished road
افتراضي محتاج رايكم

قدام منى بيجو 504 موديل 1980م جى ار بس طالب فيها 23 ألف بس عربية عايزة كبوت وفوانيس وكصدام ورا وقدام وبوهيا تعبانة خالص يعني هنرش عربية بعد شراها مهم سعر دا كويس وﻻ ﻻ اه نسيت لا يوجد بها ﻻقزاز كهربا وﻻ مكيف وﻻ بور فتحة وموتور سليم طقم كاوتش وجنوط معقول انتوا شايفين ايه للامانة .
قديم 23-02-2014, 05:46 PM
الصورة الرمزية m2rizk
m2rizk m2rizk غير متواجد حالياً

m2rizk is a splendid one to beholdm2rizk is a splendid one to beholdm2rizk is a splendid one to beholdm2rizk is a splendid one to beholdm2rizk is a splendid one to beholdm2rizk is a splendid one to behold
افتراضي رد: محتاج رايكم

لازم تنزل بلبيس و تسأل على كل القطع اللى انت هتشتريها و الرش فرن كامل من 2000 ل 3000 جنيه ... احسب التكلفة و قرر بنفسك بعد ما تاخد معاك بوهيجى يشوفلك العربية و يقولك رأيه

قديم 26-02-2014, 11:45 AM
فاقد الوعي فاقد الوعي غير متواجد حالياً
من انا؟: Ahmed mansour
التخصص العملى: محاسب

فاقد الوعي is on a distinguished road
افتراضي رد: محتاج رايكم

انا مبتكلمش على المصاريف انا عملت حسابي فى 10 الاف عليها مصاريف هشد الصالون كلة واغير 4ابواب وكبوت وشنطة وسمكرة وبوهيا كلها فرن يعني قولوا 10 الاف ان شاء الله يكفوا ويعد كده مع الوقت هشد عفشة وموتور بس مش دي مشكلة المشكلة هل تستاهل تمن دا ولا لا يعني لما اشتريها بــ 23 الف واصرف 10 الاف تبقي وصلت 33 الف دا لو فكرت ابيع بعد شد هتجيبهم ؟؟؟
طيب ايه رايكم فى مرسيدس 200 موديل 78 واحد صاحبي قالى على العربيات دي ونفس رنج فلوس بيجو 504