العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 25-08-2009, 04:35 AM
الصورة الرمزية ISL@M
ISL@M ISL@M غير متواجد حالياً
من انا؟: Islam Ibrahim
التخصص العملى: Civil engineering
هواياتي: Autos

ISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond repute
افتراضي المقص اتكسر !!

يا جماعه المقص اتكسر مني وانا في مطلع كبري احمد سعيد بس انا كملت عليه رغم الخبط والرزع لحد ما نزلت الكبري
والحمد لله البيت ؤدام الكاتدرائيه يعني بعد الكبري علي طول

دلوقتي انا عايز اجيب مقصات جديده و طبعا زي مانتو عرفين الكرايسر حاجتها موجوده في كل حته بس النفس بأه !!!

المهم عشان مكذبش عليكو انا مش لائي المقصات ولا جداد ولا استيراد !

دلوقتي سؤالي بيقول لازم اجيب المقص بتاع العربيه ولا في حاجات بتركب لي كلو ؟

يعني انا اسمع ناس بتركب عفشة سبور هل الموضوع ده بيكون داخل فيه المقصات و البيض و القصص دة ؟

ولو ينفع الموضوع ده هيكون مكلف اكتر من الاصلي بتعها ؟
قديم 25-08-2009, 04:39 AM
الصورة الرمزية هيثم شاهين
هيثم شاهين هيثم شاهين غير متواجد حالياً
هواياتي: بحب السيارات

هيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond reputeهيثم شاهين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المقص اتكسر !!

قدر الله و ما شاء فعل
بس للاسف انا مش هقدر افيدك ( انا اسف )ptmnlo123per1127
قديم 25-08-2009, 05:17 AM
الصورة الرمزية ISL@M

ISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond reputeISL@M has a reputation beyond repute

شكرا يا هيثم باشا

كده بقينا اتنين مش عرفين ptmnlo123per154
قديم 25-08-2009, 05:41 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

قدر الله و ما شاء فعل
استحاله يركب مقص عربيه علي عربيه تانيه لازم يكون من نفس العربيه.
هيا عربيتك نوعها ايه ؟؟اكيد حتلاقي استعمال في الحرفين او الوكاله او عزبه شلبي حتي لو
الاستعمال قليل بس لازم حتلاقي
بالنسبه للعفشه الاسبور بيبقي لكل عربيه عفشه خاصه بيها.

حـازم خـضـر

قديم 25-08-2009, 07:50 AM
الصورة الرمزية ISL@M

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

هيا عربيتك نوعها ايه ؟؟اكيد حتلاقي استعمال في الحرفين او الوكاله او عزبه شلبي حتي لو
الاستعمال قليل بس لازم حتلاقي
العربيه كرايسلر ستراتوس و صورتها ده

انا دورت فالحرافيين بس مفيش بس منزلتش عزبه شلبي ده الحئيئه !

شكرا يا حازم يعني موضوع العفشه السبور ده فكس كده

انا هدور تاني بأه لحد مالائيه انشاء الله