العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 03-08-2013, 02:24 AM
الصورة الرمزية ميدو عمر ايمن
ميدو عمر ايمن ميدو عمر ايمن غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن انور عبد الحليم ((ابو ميدو وعمر ))
التخصص العملى: مدرس اول أ لغة انجيزية - مدرب محترف - Oracle- Java -Thinkquest - ICDL
هواياتي: التكنولوجيا - الكمبيوتر - السيارت

ميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond repute
افتراضي عاوز راي ونصيحه

فيه واحد صديقي جدا جدا
حجز عربية من نانو ايجبت ودي مواصفاتها

نانو - بسعر 42000GLXI
تصميم عصري حديث – شكل انسيابي – الافضل في فأتها- اوسع صالون في فأتها – اشارات بالمرايات – جرايد بالسقف – اطارات معالجه ضد الثقوب - استوبات خلفيه – مصابيح ضباب – فتحه سقف- شكل اكبر – سبويلر خلفي – اربعه ابواب – كاسيت ديجيتال – جنوط اسبور-
تكييف – زجاج كهرباء – ريموت سنتر كنترول – باور - شكل انسيابي... – ابعاد السياره ط 335 ع 150 ار 155 –4 سلندر1300 سي سي

المهم
ايه رايكوا الفني في مواصفاتها وهل المواصفات دي كويسة ولا وهل هيه عمليه ولا
علشان صديقي حجزها ومستني يستلمها وبيوصفلي فيها كلام ممتاز جدا
قلت في نفسي اسال عمالقة السيارات في مصر
فرجاء كل الي عنده معلومة ولا تجربة يقولي
منتظر الردود
شكرا

قديم 03-08-2013, 02:43 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز راي ونصيحه

العربية دي مش منتشرة ومحدش اتكلم عنها وحش او حلو
انا رأيي انه يخليه في المضمون ويجيب عربية معروف كل حاجة عنها
ومبروك مقدما

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 03-08-2013, 03:12 AM
التخصص العملى: مدرس اول أ لغة انجيزية - مدرب محترف - Oracle- Java -Thinkquest - ICDL

ميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden مشاهدة المشاركة

العربية دي مش منتشرة ومحدش اتكلم عنها وحش او حلو
انا رأيي انه يخليه في المضمون ويجيب عربية معروف كل حاجة عنها
ومبروك مقدما
والله رايي الشخصي بس كنت مستني اشوف نصائح حضراتكم ان الواحد يدفع الفلوس دي في عربية معروفه احسن ما يكون حقل تجربه للاخرين - يمكن تطلع صاروخ ويمكن تطلع مقلب
بس تعرف كمان انها تقسيط علي 7 سنين تدفع في الشهر 600 جنيه ومقدم 6000 جنيه بدون تحويل المرتب تدفع اقساط في البنك بس
قديم 03-08-2013, 06:12 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute

السلام عليكم
هي مش منتشره وهي عربيه على ما أعتقد صناعه صيني مش مصري
المهم يسأل ويتأكد من توافر قطع الغيار ومراكز الصيانه
ومنتظرين منه تقرير عنها
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 04-08-2013, 02:10 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng/walaaeldeen مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
هي مش منتشره وهي عربيه على ما أعتقد صناعه صيني مش مصري
المهم يسأل ويتأكد من توافر قطع الغيار ومراكز الصيانه
ومنتظرين منه تقرير عنها
والله المستعان
ان شاء الله يا باشا بس هوه يستلمها واروح اباركله واصورها من جميع الاتجاهات وكمان لمعلوماتي المحدودة هختبر كل المميزات الي فيها وارفع تقرير مصور عنها ان شاء الله