العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

موضوع مغلق

قديم 15-12-2010, 05:10 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صاحبى قرر يشترى جاك بى 15 ممكن مساعدة؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد فاروق سيد مشاهدة المشاركة

والله أبداً

أنا فعلاً ضحكت من قلبي
على تعليق الدكتور كمال
أضحك الله سنه
ربنا يسعد ايامك وايام كل الناس الحلوين اللى زى حضرتك .

Saif El Deen
قديم 15-12-2010, 10:59 PM
عبدالله منصور عبدالله منصور غير متواجد حالياً

عبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to behold

ههههههههه

والله ياجماعة الراجل كان نوى على الجاك بس شاف ردود الناس خاف قالك اجيب عربية محدش يشككنى فيها وخلاص وحقكوا عليا انا ياسيدى
قديم 15-12-2010, 11:45 PM
الصورة الرمزية samirayad
samirayad samirayad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسه الميكانيكيه والكهربيه

samirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hish172005 مشاهدة المشاركة

باشمهندس سمير انا معك فيما تقول ولكن حريه الرأى لا يجب ان تكون خارج نطاق اللياقه وتجريح الاخرين وفى الحقيقه ليست هذه المداخله الاولى لmffor ولكن كانت له مداخلات مع الاخوه مالكى الجاك فى موضوع اسمه .انا بكره التوكيل ده بكره جاك . وكان فعلا مستفزا ومجرحا لمشاعرهم وتدخلت الاداره لفض النزاع والان عاد مره اخرى ليعيد نفس الكره فهم يعرفونه جيداا ويعرفون كيف يتعاملوا معه وان كان ردهم قاسى هذه المره وانا مجرد شاهد عيان ومتابع للموضوع ومن حقى ان اقول رأيى
وأنا أأويدك فى كل كلمه تفوهت أنت بها

وبأسحب تعليقى السابق فى نفس الموضوع

وخالص تحياتى للأخوه

مالكى السياره (جاك )

قال رسول الله

إن الله ليملى للظالم ............حتى إذا أخذه .....لم يفلته

صدق رسول الله

م/سمير

التعديل الأخير تم بواسطة samirayad ; 15-12-2010 الساعة 11:54 PM
قديم 16-12-2010, 12:35 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد فاروق سيد مشاهدة المشاركة

والله أبداً
أنا فعلاً ضحكت من قلبي
على تعليق الدكتور كمال
أضحك الله سنه

ايوه كده اجبر بخاطرى يأستاذ احمد ههههههههههه.....والله انت ضحكت عشان انت انسان جميل وصافى من جواك وربنا يديم المحبه بينا

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 16-12-2010, 01:24 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bam8572 مشاهدة المشاركة

ههههههههه

والله ياجماعة الراجل كان نوى على الجاك بس شاف ردود الناس خاف قالك اجيب عربية محدش يشككنى فيها وخلاص وحقكوا عليا انا ياسيدى
علشان كده احنا كنا بنتخانق وقلنا ان التشكيك الخاطئ بدون ادله علميه او تجربه بيضلل الناس

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
موضوع مغلق