العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 19-05-2010, 12:46 PM
مورو مورو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مترجم

مورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to beholdمورو is a splendid one to behold
افتراضي رد: شوفتوا الصعيدي لما بيعدل التويوتا بيعمل فيها ايه

يا علاء يا virus كل ما اشوف الصوره اللى جنب اسمك (خطاب) احس بالخجل من نفسى - بعدين يا عم علاء احنا (الصعايده) اكتر ناس تقول نكت على نفسها .
قديم 22-05-2010, 04:45 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_youssifomar مشاهدة المشاركة

بجد الموضوع دة المفروض ماكنش نزل هنا فى المنتدى
انتوا كدة بتعملوا مشاكل وبتؤذو شعور الناس
والصعيد يا استاذ هم خيرة شباب مصر
وعيب عيب قوى
ياعم انا صعيدى من الصعيد الجوانى كمان والموضوع بسيط خالص واحنا بنضحك مع بعض مش اكتر ثم هيأذى شعور مين بس و فين المشاكل ده احنا 3 صعايدة اللى عاملين التعليقات دى كلها بس يمكن كروزير صعيدى برانى
وياعم هنقوللك معلومات بس عن الصعيد انت نفسك ممكن متكونش عارفها

اولا / ودى معروفة للكل الحضارة الفرعونية اللى كل الدنياهنا فى مصر عمالة تتفاخر بيها اصلهم صعايدة وكانت العاصمة طيبة(الاقصر دلوقت)

ثانيا / هل تعلم ان الامام جلال الدين السيوطى صاحب المؤلفات الفقهية العظيمة عاش واتربى واتعلم واصبح له مجلس علم فى اسيوط
وهل تعلم ان الشهيد سيد قطب يرحمه الله صاحب ومؤلف كتاب فى ظلال القرأن من اسيوط
وهل تعلم ان رفاعة الطهطاوى من سوهاج
والشاعر امل دنقل من قنا
وطبعا عبد الرحمن الابنودى من قنا
والرئيس جمال عبد الناصر رغم اختلافى معه لكن ابوه من اسيوط
والشيخ الباقورى شيخ الازهر السابق من اسيوط
والعالم الكبير ومحقق كتاب الاربعين النووية للامام النووى ابن دقيق العيد من مدينة قوص بقنا
والعظيم عباس محمود العقاد من اسوان
والشيخ عبد الباسط عبد الصمد يرحمه الله من مدينة ارمنت بقنا وان كنت اعتقد انها اصبحت تابعة لمحافظة الاقصر حالبا
والعظيم الشيخ الدكتور عمر عبد الكافى من محافظة المنيا
والشيخ المنشاوى يرحمه الله من سوهاج
والشيخ طه الفشنى من بنى سويف
وغيرهم الكثير
وانا مستعد اشرح لك للسنة اللى جاية لكن المسالة لاتعدو اكتر من نوع من الدعابة ليس الا

التعديل الأخير تم بواسطة خالدخليفة ; 22-05-2010 الساعة 05:03 AM
قديم 22-05-2010, 05:18 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

وبعدين جبل ايه بس يا عم اللي بيكسروه بسننهم ده اكيد جبل بسكوت مش حجر ههههههههههههههههههههه
ياحبيبيبى البسكويت ده تعرفه انت انما عندنا فى الصعيد بسكويت دى شتيمة
ههههههههههههههههههههههههه ه
قديم 22-05-2010, 11:06 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ياحبيبيبى البسكويت ده تعرفه انت انما عندنا فى الصعيد بسكويت دى شتيمة
ههههههههههههههههههههههههه ه

يا عم خالد اسكت انتا متعرفش حاجه انا من كام سنة ما روحت الصعيد كان تقريبا بس واحد في البلد كلها اللي كان عنده تلفزيون ومكنش بيجيب غير القناة 1 و 2 و 7 بتاعت الصعيد اضحكك اخر مره روحت فيها الصعيد كان في شهر 2 اللي فات لقيت البلد كلها دخلت الدش وبيتفرجوا علي مسلسل مهند ونور واللي عايز يموت من الضحك كان يجي يتفرج عليهم وهما بيشوفوا المسلسل ويسمع تعليقتهم صبح صبح يا عم خالد
قديم 22-05-2010, 11:28 AM
الصورة الرمزية محمد التهامى
محمد التهامى محمد التهامى غير متواجد حالياً
من انا؟: دائما اثق فى كل الناس
التخصص العملى: تاجر ادوات منزلية

محمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant futureمحمد التهامى has a brilliant future

يا جماعة معدش فى حاجة اسمها صعايدة ومش صعايدة
ممكن نقول فى واحد بيتحكم فى اعصابة وبيملك نفسة عند الغضب
وواحد لا