العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سكودا skoda

سكودا skoda اسكودا Škoda بداءت كشركة تشيكية منذ عام 1895 على يد شريكين لورينما وكليمنت وهى حاليا احدى شركات مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سكودا اوكتافيا فابيا رومستر

قديم 17-04-2013, 08:00 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لسه جايب A5 2006

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islam sabry مشاهدة المشاركة

انا الحمد لله غيرت الزيت والفلاتر بسالراجل بتاع مركز الصيانه نفخني ....انا شاؤيها ب75000 موديل 2006 مرشتش لا بره ولا جوه كدا تبقى لؤته ولا ايه وهي a5
لو الرقم صح تبقي لقطه طبعاااا:pod_ of_gold:ااا ,g
قديم 17-04-2013, 09:24 PM
islam sabry islam sabry غير متواجد حالياً

islam sabry will become famous soon enough

الحمد لله .......بس انا معايا برده 132 2000 وفيرنابحس انهم اسرع في التجميع ....مع العلم اناكان معايا نوبيرا اوتوماتيك عارف الفتيس الكتروني على حسب دوسه رجلك
قديم 17-04-2013, 09:39 PM
الصورة الرمزية sayif
sayif sayif غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT -Information Technology
هواياتي: Auto & Technology

sayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islam sabry مشاهدة المشاركة

انا لسه جايب a5 موديل 2006 عايز اعرف هو ظبط الفوانيس ليه ذرار زي الموديلات الاماني ولا لا
علما بان الفوانيس عندي كها دربه شمال _انا بحس ان الغيارات الاتوماتيك فيها تعليقه كدا شويه تطلع على 5 وتنزل للرابع وتطلع للسادس -بس يا ريت يقولي لاني انا قلبت الدنيا على موضوع الفوانيس يا ريت الافاده
عزيزي

نتشة الفيتس شيء غير طبيعي وممكن يكون خطر على الفيتس

يجب عمل فحص لزيت الفيتس قد يحتاج الى تغيير ويفضل تغييرة بالتوكيل

او مركز صيانة معتمد والزيت حسب مواصفات شركة اسكودا

تحياتي

سيف

العراق
قديم 15-05-2013, 08:30 PM
ahmed twah ahmed twah غير متواجد حالياً

ahmed twah is on a distinguished road

انا كان عندي مشكله في الحراره اسكوده اكتافيا والحمد لله وجدت الحل انا عربيتي معاقين موديال 2003 ايحد عيز استفسار رقم تلفوني 01066528783
قديم 15-05-2013, 08:45 PM
ابوشيماء ابوشيماء غير متواجد حالياً

ابوشيماء will become famous soon enoughابوشيماء will become famous soon enough

انا كان عندى مشكلة فى سخونة العربية بردوا كان كل ما امشى العربية تسخن واطر اقف لما تبرد بس روحت بيها لمركز وكشف عليها كمبيوتر طلع العيب فى حساسات المراوح غيرتة بقى تمام وهى اسكوا اوكتافية a4 2003 انا جايبها من سنة والحمد لله معملتش فيها حاجة غير حساس المراوح