العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سكودا skoda

سكودا skoda اسكودا Škoda بداءت كشركة تشيكية منذ عام 1895 على يد شريكين لورينما وكليمنت وهى حاليا احدى شركات مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سكودا اوكتافيا فابيا رومستر

قديم 23-10-2010, 03:30 AM
الصورة الرمزية b A d R
b A d R b A d R غير متواجد حالياً

b A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of light
افتراضي رد: سعر فلتر البنزين و الهواء و سير الدينامو أوكتافيا a4 النهارده في شارع دمشق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi مشاهدة المشاركة

فين سعر سير الكاتينة والمصنعية؟

سعر سير الكاتينة 150 جنيه الأصلي و منصعية التركيب 50 جنيه
قديم 23-10-2010, 03:32 AM
الصورة الرمزية b A d R

b A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of lightb A d R is a glorious beacon of light
افتراضي رد: سعر فلتر البنزين و الهواء و سير الدينامو أوكتافيا a4 النهارده في شارع دمشق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido_4up مشاهدة المشاركة

مشكور على نقل الخبرات
ميرسي يا ميدو ربنا يخليك
قديم 23-10-2010, 03:50 AM
الصورة الرمزية Bahi
Bahi Bahi غير متواجد حالياً
من انا؟: اسكندرانى يعيش ويعمل بالقاهرة منذ 1996
التخصص العملى: مدير شركة توكيلات ملاحية وشحن
هواياتي: الصيد البحرى - الزوارق الشراعية خاصة طراز ليزر (Laser) - الزوارق واليخوت

Bahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond reputeBahi has a reputation beyond repute

الله ينور يا بدر ... أوعدك كمان كام ساعة (الصبح) أعطيك شوية أسعار من الجانب الآخر (الجيزة والمهندسين). أصل أنا سايبهم فى العربية ومكسل أخرج أجيبهم دلوقتى.

ألف شكر على التنشيط

÷شام باهى
قديم 23-10-2010, 04:00 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

الف مبروك الصيانه يا بدر
كان المفروض تغير سير الكاتينه مع سير الدينامو
كده كنت حتفدع مصنعيه 50 جنيه فقط
علشان لما تغير سير الكاتينه بيضطر انه لازم يفك سير الدينامو
مش حيقدر يحاسبك غير علي سير الكاتينه فقط
و تركيب فلتر الهواء مش مشكله و فلتر البنزين قول 5 ولا 10 جنيه زياده
يعني كنت دفعت 50 او 60 جنيه مصنعيه و انت اولي بالباقي

حـازم خـضـر

قديم 23-10-2010, 11:12 PM
الصورة الرمزية b A d R

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi مشاهدة المشاركة

الله ينور يا بدر ... أوعدك كمان كام ساعة (الصبح) أعطيك شوية أسعار من الجانب الآخر (الجيزة والمهندسين). أصل أنا سايبهم فى العربية ومكسل أخرج أجيبهم دلوقتى.

ألف شكر على التنشيط

÷شام باهى
حلو الكلام دا و النشاط اللي موجود زي الفل يا باهي أنا مستني الأسعار