العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > عفشة السيارة

عفشة السيارة عفشة السيارة تشمل أنظمة التعليق و التوجيه و نقل طاقة المحرك للعجلات

قديم 08-03-2012, 12:24 AM
SheNo0o SheNo0o غير متواجد حالياً

SheNo0o has a spectacular aura aboutSheNo0o has a spectacular aura about
افتراضي رد: سؤال في تعديل كل مكونات العفشه من عربيه ل عربيه تانيه

اخي العزيز انا العربيه دي ملهاش قطع غيار نهائي
غير استيراد وانا تعبت من اسعار قطع الغيار وتعبت من قلتها وعدم تواجدها ولازم اسافر بورسعيد علشان الاقيلها اي قطع
وعايز اعدل العفشه بتاعتها كامله ل عفشه اي عربيه تانيه تكوون قطع الغيار موجوده بوفرة وبسعر كويس حتي لو هغير عفشتها كلها ومش لاقي حد يفيدني الصراحه اعمل ايه فيها ومنين وفين
اتمني اكون شرحت وجهت نظري ووصلتها صح
قديم 08-03-2012, 02:09 AM
SIKO_AU2008 SIKO_AU2008 غير متواجد حالياً

SIKO_AU2008 will become famous soon enough
افتراضي رد: سؤال في تعديل كل مكونات العفشه من عربيه ل عربيه تانيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SheNo0o مشاهدة المشاركة

اخي العزيز انا العربيه دي ملهاش قطع غيار نهائي
غير استيراد وانا تعبت من اسعار قطع الغيار وتعبت من قلتها وعدم تواجدها ولازم اسافر بورسعيد علشان الاقيلها اي قطع
وعايز اعدل العفشه بتاعتها كامله ل عفشه اي عربيه تانيه تكوون قطع الغيار موجوده بوفرة وبسعر كويس حتي لو هغير عفشتها كلها ومش لاقي حد يفيدني الصراحه اعمل ايه فيها ومنين وفين
اتمني اكون شرحت وجهت نظري ووصلتها صح
ما تكبرش المواضيع يا صاحبي .... عشان ما تحيرش نفسك وتشايل نفسك الهم بالاونطه .... دلوقتي الحرفين اساس التعديل في مصر كلهاااااااااا.... وانت واقف هيتوفقلك عفشه كامله تكون بتاعت حاجه ياباني ممكن ماذدا او تويوتا كرولا القديمه ودي حاجات رخيصه جداااا ..... وكمان في منطقه اسمها السواح بيتباع فيها اي نوع مساعد وعلي جميع الاطوال .... ما تضايقش نفسك يا عم والله الموضوع ابسط من ماانت متخيل .... بس عايز يكون معاك صنايعي كويس ....
وفي واحد بتاع زوايا وترصيص في المسله وفاتح مركز عفشه متكامل .... هتلاقي حاجتها عنده بإذن الله المسله دي عند المطريه كده في القاهره ... وممكن يومين كده واجيبلك اسم المركز ده ان شاء الله