العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > دايو العام

دايو العام شركة سيارات كورية حققت بعض النجاح و بسبب مشاكل تمويلية أصبحت مملوكة للعملاق اﻷمريكى GMC

قديم 01-05-2010, 05:48 PM
الصورة الرمزية auto5truck
auto5truck auto5truck غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان متطلع للأفضل لى و لمجتمعى الأنسانى
التخصص العملى: مدير صيانة أسطول سيارات
هواياتي: صيد السمك

auto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to behold
افتراضي رد: جنرال موتورز و دايو يطلقان سيارة سيدان فاخرة جديدة بأسم ( اولفيون )GM Daewoo ALPHEON

جمال رائع

شكرا

أحلى بلد ..... بلدى أشجع ولد ..... ولدى
يا مصر يا عمرى يا بسمتى و فجرى

قديم 01-05-2010, 05:55 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جنرال موتورز و دايو يطلقان سيارة سيدان فاخرة جديدة بأسم ( اولفيون )GM Daewoo ALPHEON

روووووووعه جدا جدا ..... ما شاء الله تبارك اللهptmnlo123per154
بس المشكله ان لغايه 1600cc
الدنيا ماشيه عادى .... نزود عن كدا ندففع بالهبلptmnlo123per144

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس
قديم 01-05-2010, 07:27 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute

العربية تحفة وواخد الديزاين بتاع البي ام دابليو
قديم 02-05-2010, 03:48 AM
الصورة الرمزية engima
engima engima غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: طالب هندسة
هواياتي: القيادة

engima is just really niceengima is just really niceengima is just really niceengima is just really nice

رائع يا كبير
بس العربية دى مابتفكركش بعربية تانية
اولها B واخرها W الفئة الخامسةptmnlo123per130

every thing has gone mad
قديم 02-05-2010, 05:07 AM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hassanshokrof مشاهدة المشاركة

ربنا يكرمك يا باشا
بس يا رب العربيات دى تنزل عندنا وبعدين ربنا يتولى اللى يشتريها في تكاليف الترخيص والمرور والذي منه
صح يا بلدياتى ولا اية ( لوحة السيارة بورسعيد ) ولا انا مش واخد بالي
تسلم يا باشا بس انا من المنصورة وتقريبا عايش فى بروسعيد لان عندى شقة هناك وبيجى بورسعيد كتير جدا
دة غير ان انا بموت فى بورسعيد وناسها الى زى الفل والله
العربية دى ممكن تنزل مصر بس فى حالة واحدة لو جى ام اند دايو موتورز عملت توكيل لعربياتها هنا فى مصر هتفتح للعربيات دى سوق وكمان هتبقى مشكلة الصيانة اتحلت بس التكلفة هتبقى نااااار وسعرها كمان هيبقى صعب

HaMaDa-ToUB@R

01000902024