العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > BMW

BMW رغم ما تعرضت له الشركة من ازمات كثيره اخرها ازمة شرائها لروفر الانجليزية الا انها مازالت تؤكد على ريادتها فلسلفتها الخاصة فى سيارتها التى تجمع بين الجمال متعة الاداء اشترت حقوق رولز رويس الانجليزية بالاضافة الى مينى ومن اشهر سيارتها BMW X5 X3 M6 M5 7 series - 5 series - 3 series

قديم 24-05-2009, 04:32 AM
Kazzaz Kazzaz غير متواجد حالياً

Kazzaz has a spectacular aura aboutKazzaz has a spectacular aura aboutKazzaz has a spectacular aura about
افتراضي Bmw e30 ولا حاجه تانيه ؟؟

انا كنت كتبت الموضوع ده في منتدي الريفيوهات بس ماحدش عبرني ptmnlo123per1127
فقلت يمكن بقي المةضةع مش مناسب القسم فا قلت اكتب هنا المهم

اكيد في ناس في المنتدي ممكن يكون لاحظ اني مهتم بال e30 اكيد منهم cupo و kofta ... و بفكر جديا في شرائها .. و هي هاتكون اول سياره ليه .. فا سوالي في حدود سعر ال e30 الي هو 45 الي 50000 الف ... هل يوجد شئ افضل و ما رايكم في سعر السياره بالنسبه لانها قديمه الي حدا ما؟؟ اصل دي عربيه و الواحد قلقان يجيب حاجه و متطلعش الي هي ... و ما رايكم فيها مقارناه بال e36
قديم 24-05-2009, 06:57 AM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Bmw e30 ولا حاجه تانيه ؟؟

ياباشا ال e30 على الاصل دور
وهي فعلا السعر ده من 40 الى 50 الف ده انت جيبت المظبط يعني لاتقل عن 40 ولا تزيد عن50 ممكن لاتزيد عن 60الف
وكمان صدقني زي ماقولتلك انا كلمت ميدو اللى كنا بتتكلم عليه بتاع التعديلات وكده وانت قولت انك كلمته
وانا كمان كلمته بس كنت بسأله على واحده عامله حادثه واشدها من الاول على اساس نظيف
وهو قالي حاليا مفيش انما مستعمل عنده وقدامه كتير بحاله ممتازه و100% وفي حدود من50:40 الف
يعني مش هتخسر حاجه لما تكلمه على الموبايل وتحدد معاه ميعاد تروحله
ياعم بلاش تشتري روح شوف العربيات اعملها كمجرد فسحه ورحله
والله اعلم يمكن يجيبلك واحده مصر كلها تحلف بيها
ده لو انت جدا في الشراء ptmnlo123per1127

تقبل مني كل حب وتقدير

I do not like driving a fast but I love fly slowly

التعديل الأخير تم بواسطة DK.Cupo ; 24-05-2009 الساعة 06:59 AM
قديم 24-05-2009, 12:35 PM
الصورة الرمزية tronky
tronky tronky غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: السيارات - كرة القدم - التصوير - الكنولوجيا

tronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond repute

العربية ال E30 أحسن من ال E36 فى رأيي الشخصى.........بس ميمنعش أن ال E36 حلوة برضه

خلىى بالك أنت عاوز تشترى عربية حالتها كويسة عشان متطلعش عينك بعد كده.

و نصيحة.............متخدش بالشكل الخارجى.

قديم 24-05-2009, 03:21 PM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute

كلام مظبوط يا tronky
ماتخدش بالشكل الخارجي
انت ليك دواخل العربيه الدواخل مش الفرش وكده لا ptmnlo123per1127
الدواخل المقصود بيها الصدر الامامي للسياره والخلفي(الشنطه ) تتأكد ان العربيه مش مغيره نصف
وحاله الماتور ممتازه وكده
وربنا يوفقك ياباشا ptmnlo123per122

I do not like driving a fast but I love fly slowly

قديم 25-05-2009, 11:43 AM
Kazzaz Kazzaz غير متواجد حالياً

Kazzaz has a spectacular aura aboutKazzaz has a spectacular aura aboutKazzaz has a spectacular aura about

شكرا يا جماعه علي الرد و انا فعلا لما هاجي انزل يا cupo هاكلم ميدو و اشوف ايه النظام عنده ..

و لعدم فهمي في السيارات لازم هاخد معي حد بيفهم في الكلام ده ...

بس معلش اعذروني بس عشان انا متردد و خايف .. بس ايه رايكم في ال e30 مقارنه مع الهوندا سيفيك مثلا 1992 او مثلا الجولف 3 او جولف 2 ؟؟