العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > BMW

BMW رغم ما تعرضت له الشركة من ازمات كثيره اخرها ازمة شرائها لروفر الانجليزية الا انها مازالت تؤكد على ريادتها فلسلفتها الخاصة فى سيارتها التى تجمع بين الجمال متعة الاداء اشترت حقوق رولز رويس الانجليزية بالاضافة الى مينى ومن اشهر سيارتها BMW X5 X3 M6 M5 7 series - 5 series - 3 series

قديم 06-01-2012, 05:32 AM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بي ام دبليو E36 1992 فابريقه برا وجوا الرجاء المساعده

ما شاء الله . الـ BMW . عربيه . ماتفكرش تعقد مقارنه بينها وبين اى حاجه تانيه .. عامله زى المرسيدس . حتى لو قديمه برضو اسمها مرسيدس . وماتفكرش تسأل كتير . لو السعر اللى أخونا قال عليه مناسب ليك . توكل على الله وتمم . بس اسأل على توافر قطع غيارها وأسعارها . وأكيد حاتحس بفرق كبير بين العربيه وغير العربيه .

Saif El Deen
قديم 06-01-2012, 06:08 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

لو بالحاله اللي بتقول عليها دي و مكيفه مش خساره فيها ال 65
عربيه محترمه اهم حاجه الحاله
لان لو حالتها مش كويسه هتبهدلك

حـازم خـضـر

قديم 06-01-2012, 09:23 AM
الصورة الرمزية silverlite
silverlite silverlite غير متواجد حالياً
من انا؟: بحاول اعيشها صح !
التخصص العملى: اداره اعمال
هواياتي: القراءه -المتاجره- السينما الجيده وخاصه التاريخيه-الافلام التسجيليه - السيارات

silverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond reputesilverlite has a reputation beyond repute

ملحوظه هامه: مصاريف البى ام غير مصارف الكورى خالص !! لازم تكون مستعد لكده ,,طبعا فى استيراد بس برضه مش رخيص و بالنسبه للسعر انا شايف ان السوق - عامه - تعبان و مفيش سيوله !! كمان البى ام ده تقيل نسبيا فى البيع - لمصاريفه العاليه - بس زى ما الاخ حازم قال اهم حاجه الحاله تكون جيده جدا و ان شاء الله نباركلك قريب - تحياتى

قديم 08-01-2012, 03:32 PM
mik mik غير متواجد حالياً

mik has a spectacular aura aboutmik has a spectacular aura aboutmik has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silverlite مشاهدة المشاركة

ملحوظه هامه: مصاريف البى ام غير مصارف الكورى خالص !! لازم تكون مستعد لكده ,,طبعا فى استيراد بس برضه مش رخيص و بالنسبه للسعر انا شايف ان السوق - عامه - تعبان و مفيش سيوله !! كمان البى ام ده تقيل نسبيا فى البيع - لمصاريفه العاليه - بس زى ما الاخ حازم قال اهم حاجه الحاله تكون جيده جدا و ان شاء الله نباركلك قريب - تحياتى
معلش ياباشا اسعار اية الي عالية؟؟؟
لما يبق كشافين الدبانة الامامي كاملين ب600 جنية يبق ازاي غالي مع العلم ان العربيات الكوري والصيني كشاف واحد منهم يعدي سعر ال2 البي ام
العفشة كاملة لو 6 سلندر ب 2200 جنية
الفتيس بتاع الموتور ال 1600 العادي ب 700 والاوتو ب 1200
فين الغالي ؟؟؟؟
ياجدعان قطع غيار ال بي ام رخيصة جدااااااااااااااااااااااا ااااااا انا معرفش مين الي نشر الفكرة المهببة دي ان الي هيشتري بي ام هيتقطم وسطة
قديم 08-01-2012, 03:36 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mik مشاهدة المشاركة

معلش ياباشا اسعار اية الي عالية؟؟؟
لما يبق كشافين الدبانة الامامي كاملين ب600 جنية يبق ازاي غالي مع العلم ان العربيات الكوري والصيني كشاف واحد منهم يعدي سعر ال2 البي ام
العفشة كاملة لو 6 سلندر ب 2200 جنية
الفتيس بتاع الموتور ال 1600 العادي ب 700 والاوتو ب 1200
فين الغالي ؟؟؟؟
ياجدعان قطع غيار ال بي ام رخيصة جدااااااااااااااااااااااا ااااااا انا معرفش مين الي نشر الفكرة المهببة دي ان الي هيشتري بي ام هيتقطم وسطة
:TH E_PR~18: