العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > BMW

BMW رغم ما تعرضت له الشركة من ازمات كثيره اخرها ازمة شرائها لروفر الانجليزية الا انها مازالت تؤكد على ريادتها فلسلفتها الخاصة فى سيارتها التى تجمع بين الجمال متعة الاداء اشترت حقوق رولز رويس الانجليزية بالاضافة الى مينى ومن اشهر سيارتها BMW X5 X3 M6 M5 7 series - 5 series - 3 series

قديم 04-12-2011, 05:50 AM
mik mik غير متواجد حالياً

mik has a spectacular aura aboutmik has a spectacular aura aboutmik has a spectacular aura about
انذار عندي كام سوال كدا اتمني الاجابة عليهم

انا ملاحظ ان كل المواضيع تقريبا عن الشركة عملت والشركة خلت ومفيش حد بيتكلم عن القديم الي هو في متناول ايد الناس
يعني في منتديات تانية الاعضاء فيها بيتنافسو في ابداع حجات جديدة في عربياتهم من اول موديلات 70 لحد دلوقت
وفي ناس بتقول الي حصل معاها والي سقط والي غير وكدا
لية دا مش موجود هنا دا اول سوال
التاني بئي
عايز اعرف الدفرنس بلكرونة بتوع العربية 518 او 520 موديل 90 ابعادة كام
بردو دفرنس وكرونة 316 و318 و320 ابعادة كان
وهل ممكن لو الدفرنس بتاع الفئة الخامسة الي هي 520 ممكن يركب مكان بتاع 320؟
قديم 04-12-2011, 09:30 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عندي كام سوال كدا اتمني الاجابة عليهم

ربنا يصلح الحال
معلش كلنا مصريين اللى مش حتلاقيه هنا تلاقيه هناك
و ربنا يعينا و لو حضرتك تقدر تعمل مواضيع لنقل خبرتك يبقى جزاك الله خيرا
و اتمنى من الاخوة خبراء ال bmw يفيدوا حضرتك

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 04-12-2011, 10:25 PM

mik has a spectacular aura aboutmik has a spectacular aura aboutmik has a spectacular aura about

احمد باشا للاسف هناك مبيشتغلوش بنفس المنطق فا عشان كدا قرفت منهم وتقريبا سبتهم مع اني كنت عضو كبير هناك
عموما انا عايز اعرف حوار المحور الخلفي دا لان عايز اعرف ازاي اخلي العربية عريضة من ورا زي الصورة دي كدا

انا عندي سوال كمان انا مش عارف اشغل الخطوط ولا حجم الخط ولا اللون ولا حتي اضيف صورة لية؟
قديم 04-12-2011, 10:27 PM

وكمان انا عامل التنبية الفوري بالردود من اول ما اشتركت ولحد دلوقت مجاليش ولا تنبية
قديم 05-12-2011, 03:20 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

بالنسبه للسؤال التاني اقدر افيدك دفرنس ال 520 ميركبش نهائي علي ال 320 بس بالمقاسات بجد معرفش كام