العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 14-12-2011, 04:41 AM
باسم لانسر باسم لانسر غير متواجد حالياً

باسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to all
افتراضي لانسر كريستالة ولا تويوتا مسطرة

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا شباب انا محتار جدا بين الكريستالة والمسطرة

وانا بصراحة مقتنع بشكل التويوتا المسطرة جدا عن الكريستالة مع العلم انى مخنوق من حوار الاشارات الللى فى الاصدام ,, هههههه انا مش تافه ولا حاجة بس الحجات دى بتفرق معايا جدا لكن بصراحة عجبانى اوى المسطرة عن الكريستالة

ياريت مميزات وعيوب الاتنين مع العلم انى عاوز الاكثر اقتصادية لإن اخوكم بيفرك بالعربية فرك والشوارع مكسرة وزى الزفت ودى من الحجات الى بتخلينى اميل اكتر للمسطرة

مستنيكوا يا رجالة
قديم 14-12-2011, 09:22 AM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لانسر كريستالة ولا تويوتا مسطرة

أنا آسف ماعنديش رأي أقدر أساعدك بيه بس كنت عايز أعرف منك حاجة بس.
ليه الموديلات عندنا في مصر مش بالسنين ياعني كرولا موديل كذا ولانسر موديل كذا.
ياعني إيه لانسر كرستالة وبومة وشارك وبطة وسهم .... أنا مش عارف ليه الإسلوب ده بس أنا آسف بس الإسلوب دا فعلا بيستفذني قوي.

قديم 14-12-2011, 11:44 AM
VIP_HIH2003 VIP_HIH2003 غير متواجد حالياً

VIP_HIH2003 will become famous soon enough

بص ياباشا التويونا الكوورلا طبعا احسن من الانسر بكتير لان دى احسن تويوتا نزلت مصر وكمان شكله احلى من الانسر وقطع غيارها متوفره على فكره التويوتا دى ثيات عالى قوى على الطريق وكمان امان
قديم 14-12-2011, 03:18 PM
الصورة الرمزية chevy_lumina
chevy_lumina chevy_lumina غير متواجد حالياً
هواياتي: درايفينج أت نايت

chevy_lumina has much to be proud ofchevy_lumina has much to be proud ofchevy_lumina has much to be proud ofchevy_lumina has much to be proud ofchevy_lumina has much to be proud ofchevy_lumina has much to be proud ofchevy_lumina has much to be proud ofchevy_lumina has much to be proud ofchevy_lumina has much to be proud of

كورولا طبعا بس نصيحة فكر في الكورولا العيون انا شايف انها احلى من المسطرة

خف من عالبنزين
قديم 14-12-2011, 08:32 PM
باسم لانسر باسم لانسر غير متواجد حالياً

باسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to allباسم لانسر is a name known to all

شكرا لحضراتكم جميعا وانا فعلا بميل اكتر للمسطرة المشكلة يا جماعة ان الواحد بيلاقى عربيات كويسة بس بأسعار عالية اوى وغير كدا كمان احيانا بتبقى العربية متبهدلة اوى والحجات دى بتقفلنى من العربيات بصراحة

الاخ بس اللى بيقول ليه كورولا ومسطرة وكدا احب اقول ان مصر كلها بتتكلم باللغة دى واصل اللغة دى من اليمن يعنى اليمن هما اول شعب سموا العربيات زى لانسر عيون صفية وكدا وبعدين عمدك فى مصر من شركة ميتسوبيشى يعتبر موجود لانسسر بس لكن مثلا فى الخليج فى مليون لانسر , لكن لإن احنا عندا مثلا من الميتسوبيشى لانسر بس ويعتبر من التويوتا كورولا بس بنستخدم الاسامى