العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 09-12-2008, 04:23 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مميزات الاضاءه الزينون

طب يا جماعة لو حد يعرف اسعار او تفاصيل يقولنا علشان انا عجبانى فكره الفوج ليت الزينون ديه ptmnlo123per171

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 09-12-2008, 07:53 AM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute

اعزورونى معلش انا مش عارف الاسعار بلظبطptmnlo123per1127
بس في واحد على المنتدى عامل اعلان بيع زينون اكيد عنده معلومات عن الاسعار

ده اللينك http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=3433
قديم 09-12-2008, 02:48 PM
MoDyBeNz2008 MoDyBeNz2008 غير متواجد حالياً

MoDyBeNz2008 is on a distinguished road

موضوع هايل بجد الف شكر بس لو عايز زينون و ميزعجش اللي قدامك يبقى ركبله عدسات
قديم 09-12-2008, 03:41 PM
الصورة الرمزية MohabSaeed
MohabSaeed MohabSaeed غير متواجد حالياً

MohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond repute

شكرا على الموضوع الجميل
الزينون فعلا مهم جدا خصوصا فى ظل شوارعنا الجميله الى اضائتها ضعيفه و الى كتير منها اساسا مافهوش اضائه

المهم فى الزينون انه يتركب على فوانيس فيها عدسات علاشان يجمع الضوء و يبقى فارش على الارض ....

المشكله ان الى بيركبو زينون فى عربياتهم مش بياخدو بالهم من النقطه ديه و يعمونا

انا معنديش زينون فى عربيتى " الفانوس اساسا فيه عدسه " و كنت حركبه فعلا بس سمعت ان دلوقتى الزينون بقى مخالف !!!! مش فاهم على اى اساس بيخلو اى زينون مخالف
ياترى حصل جديد فى الموضوع ده يعنى هل ممكن اركبه و اروح اعمل فحص لعربيه مثلا و اثبت انه مايتحطش تحت بند الاضائه المبهره , خصوصا انى عاوز اركبه واطى بس . لان النور الواطى عندى ضعيف و النور العالى قوى جدا و مبفتحوش علاشان ماضايقش حد .

لو حد يعرف طريقه قانونيه لتركيب الزينون ياريت يقولنا .

THE ELEGANT ALFA ROMEO 156 AUTO DELTA 3.7 GTA - AM SUPER
The Most Beautiful & Powerful Front Wheel Drive Car Ever Made - 400 Horses Power - From 0:100 Km\h in4.8 Sec & Top Speed 290 Km\h
قديم 09-12-2008, 05:58 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MohabSaeed مشاهدة المشاركة

لان النور الواطى عندى ضعيف و النور العالى قوى جدا و مبفتحوش علاشان ماضايقش حد .

لو حد يعرف طريقه قانونيه لتركيب الزينون ياريت يقولنا .

ديه نفس مشكلتى انا حاليا حاطط فامية على الفوانيس الامامية وماشى بالنور العالى بس برضو طريقة فاشلة ptmnlo123per1106

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

الكلمات الدليلية
hid plus, زينون, اكسسوارات السيارات