العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > نادى المبدعين

نادى المبدعين كل ما يخص اعضاء المنتدى من ابداعات ادبيه او فنيه و كذلك عرض قراءات اﻷعضاء من الكتب المختلفة بشرط ان تكون الموضوعات خاصه باعضاء المنتدى لا منقوله

قديم 20-06-2013, 11:27 PM
مروتي 31 مروتي 31 غير متواجد حالياً
من انا؟: لحد هذه الساعة لا زلت ابحث عن رد عن هذا السؤال , لكني انسانة هذا اهم ما في الموضوع .
التخصص العملى: ترجمة و قانون
هواياتي: الكتابة . المطالعة . الاعمال اليدوية

مروتي 31 will become famous soon enough
افتراضي رد: زوجي العزيز إعتبرني سيارتك .

الاستاد حمدي انا كلامك خلاني وقعت على الأرض بجد و الله

لكن الصراحة الامر ده فيه كلام كثير يتقال و مثل ما الراجل لازم يهتم بالمرأة هي لازم تعتبره أغلى حاجة عندها حتى لا يضيع منها للأبد .

و نرجع و نقول انه حصل خير المهندس ولاء انسان فاضل و خلوق لا اظن انه قصد شئ غير سوي و انت مداخلاتك كلها ما شاء الله طيبة و تنم عن الأصل و الطيبة بارك الله لكم كلكم و فيكم .

نلتقي لنرتقي
قديم 21-06-2013, 01:57 AM
حمدى مخترع مانيوال بدون د حمدى مخترع مانيوال بدون د غير متواجد حالياً
من انا؟: فنى ميكانيكا السيارات
التخصص العملى: لم يحالفنى الزمن لاتمام الدراسة
هواياتي: اى حاجة فيها فكر ومنطق

حمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond repute

حصل خير انا مش زعلاان انا بس موضوعك كان لازم يترد عليه كده وكنت لازم اجيب سيرت مراتى عشان ده متعلق بالموضوع بتاع حضرتك وانا رائى ان الست فالبيت عبارة عن مسؤل اخر عن الحياه الزوجية ومسؤل رائيسى ولا يجب ان تضاهى الزوجة بسيارة وان اهتمام الزوج بالسيارة هوا لمصلحة الزوجة بردو عشان الاهمال فصيانة السيارة يجلب مصائب اكبر ومصاريف اكتر ولو خدت مصاريف اكتر مش هيفضل حاجة للبيت خالص والحقيقة تقول ان ست البيت لو جرالها حاجة ممكن تتباع العربية والعفش والهدوم والبيت نفسو عشان خاطر ابتسامة واحدة ترجع لشفايفها وانا من الناس الى ممكن يولع فمراتو لو ديقتو ويولع فنفسو وفعربيتو ومالو كلو لو جرا لمراتو حاجة حتى لو ما بحبهاش

قديم 21-06-2013, 02:49 AM
من انا؟: لحد هذه الساعة لا زلت ابحث عن رد عن هذا السؤال , لكني انسانة هذا اهم ما في الموضوع .

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمدى مخترع مانيوال بدون د مشاهدة المشاركة

حصل خير انا مش زعلاان انا بس موضوعك كان لازم يترد عليه كده وكنت لازم اجيب سيرت مراتى عشان ده متعلق بالموضوع بتاع حضرتك وانا رائى ان الست فالبيت عبارة عن مسؤل اخر عن الحياه الزوجية ومسؤل رائيسى ولا يجب ان تضاهى الزوجة بسيارة وان اهتمام الزوج بالسيارة هوا لمصلحة الزوجة بردو عشان الاهمال فصيانة السيارة يجلب مصائب اكبر ومصاريف اكتر ولو خدت مصاريف اكتر مش هيفضل حاجة للبيت خالص والحقيقة تقول ان ست البيت لو جرالها حاجة ممكن تتباع العربية والعفش والهدوم والبيت نفسو عشان خاطر ابتسامة واحدة ترجع لشفايفها وانا من الناس الى ممكن يولع فمراتو لو ديقتو ويولع فنفسو وفعربيتو ومالو كلو لو جرا لمراتو حاجة حتى لو ما بحبهاش
بارك الله لك في مالك و عيالك و اهل بيتك يارب

نلتقي لنرتقي
قديم 21-06-2013, 03:35 AM
epnmasr epnmasr غير متواجد حالياً

epnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond reputeepnmasr has a reputation beyond repute

تسلم إيدك على موضوعك الجميل والظريف ده
فبالرغم من إنك كده هتخلي العربيات قصدي الستات تعمل ثوره
لكنه موضوع جميل جداً وعجبني جداً تسلم إيدك
قديم 21-06-2013, 02:22 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة epnmasr مشاهدة المشاركة

تسلم إيدك على موضوعك الجميل والظريف ده
فبالرغم من إنك كده هتخلي العربيات قصدي الستات تعمل ثوره
لكنه موضوع جميل جداً وعجبني جداً تسلم إيدك

فعلا حنعمل ثورة و يكون شعارنا لا للمطبخ و لا للعربية الضرة .
شكرا على ذوقك

نلتقي لنرتقي