العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 15-12-2009, 11:42 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اجمد مقابلة واحلى اعضاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pro mada مشاهدة المشاركة

بصراحه القرصان كان زي القمر في الصور

انا مش عارف كنت حاسس اني كنت بتضرب باين قبل ما اتصور

ياباشا الله يخليك لينا يارب و متشكريين على الاطراء الجميل ده

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 15-12-2009, 11:43 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_kamel مشاهدة المشاركة

ياباشا إنت بعتلي SMS وأنا كمان بعتلك SMS وبص إنت كمان في الموبايل بتاعك ..... ولم يصل لي إتصال على موبايلي منك ptmnlo123per195 رساله فقط و...............الرساله ماتزال في جيبي ptmnlo123per169
وعامة الجايات أكتر من الرايحات ... وكل سنه وإنت طيب ياهندسة بمناسبة قرب حلول السنه الهجريه الجديده وربنا يجعلها سنة خير على الجميع إن شاء الله
لا ياريس ...
كلمتك على نمره ولما ملقيتش رد بعتلك الرساله عل النمره التانيه .... شوف بقى الموبايل التاني يمكن في الدرج او راح في الحمله على الخروف
بس انا فعلا موصلتيش اي رساله منك ...
هو مش موضوع رساله و لا مكالمه ... يا ريس جمايلك مغرقانا ... و كنت بس عايز اطمن عليك ... حتى بالاماره سألت عنك كار و صلاح علشان كنت مختفي وافتكرتك زعلان مننا و لا حاجه ( اديني باصت لك الكره تاني اهه
وكل سنه و انت طيب بمناسبه العام الهجري و الميلادي و الفرعوني وشم النسيم كمان
معلش داخل من الموبايل فمفيش اي ابتسامات او حركات .... حبقى ابعتهم بعدين في رساله جديده

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 15-12-2009, 08:20 PM
الصورة الرمزية يسري أبو الخير
يسري أبو الخير يسري أبو الخير غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب - مجال التصدير
هواياتي: كتابة القصة القصيرة

يسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond repute

بأسم الله و مشاء الله .. حاجة تفرح .. روح الحب و الود في الصور واضحة في عيون كل من حضروا المقابلة .. و دي حاجة جميلة .. أن يكون في ألفة بين اعضاء المنتدى .. و يا خسارة أنه ما أمكنش أحضر معاكم .. ربنا يجمعكم بخير وسلام .. تحت راية مصر موتورز .. و إدارة الأستاذ وائل ( أبو نورا ) .. بشرط المرة الجاية يجيب معاه أعلام مكتوب عليها مصر موتورز .. يوزعها على الأعضاء .. أو ستيكر بأسم الموقع و المنتدى نلصقة على سياراتنا .. أيه رأيكم .. لزيادة التعارف بين الأعضاء .. في أي مكان ....

تحياتي للجميع

هكذا أنت يا إمرأة .. بين جنبات النفس و الروح
و بين العقل و القلب .. أتدركين لماذا ؟ ......!!!!
قديم 15-12-2009, 08:25 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

حتى بالاماره سألت عنك كار و صلاح علشان كنت مختفي وافتكرتك زعلان مننا و لا حاجه ( اديني باصت لك الكره تاني اهه

ماشوفتوش ...... ماعرفوش .......... ماكلمتوش ........ برىء يابيه

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 15-12-2009, 09:38 PM
Dr/Mohammed Dr/Mohammed غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بكليه الطب

Dr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant futureDr/Mohammed has a brilliant future

سلام عليكم
ازيكم جمبعا
انا طبعا بجد بعتزر عن عدم حضوري
بس انا وصلت لحد نزله التحرير وكنت لسه هاتصل بابو نورا اقوله اكمل ازاي الطريق بس جتني مكالمه لغت تحركي كله واطريت اني ارجع بسرعه للبيت
وبعتزر بجد ليك يا ابو نور وره تاني
وتالت مره بقي علشان وعتك اني تاني يوم هاكلمك احكيلك بس بجد انا الموبايل مش عارف اتلاقيم عليه اليومين دول
بس بامر الله بكلمك
وبتمني المقابله الجايه تكون في اجازه نصف السنه ونشوفكم او تكون قريبه بامر الله ونشوفكم كلكم بامر الله ونتعرف علي الشخصيات الجميله
خاصه اني عندي اقتراحات ممكن نشترك فيها ابو نورا وانا في عملها وكل الدكتره الي هنا في المنتدي واقتراحات تانيه كتيره
العموم بعتزر بجد لعدم حضوري
وبتمنالكم جميعا التوفيق والسعاده
وبامر الله المقابله الجايه معاكم

اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله