العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 18-08-2010, 11:29 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: اول موضوع مفيد اعمله ههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amaboubakr مشاهدة المشاركة

أنا اسف نسيت اضيف المنتدى اللي أنا مشرف عليه مع طلبتي أنا عارف انه تربوي بس اللي عاوز يتعرف ويتعلم لغة فرنسية ممكن يدخل عليه يمكن يستفاد

www.lecafe.tk

منتدي جميل فعلا مع اني تخصص Germany لكن حابب الفرنسية وكان نفسي اتعلمها تسلمنا ايدك علي المنتدي الجميل ده
قديم 18-08-2010, 07:20 PM
ahmed-alaa ahmed-alaa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

ahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond repute

الاسم : احمد علاء محمد
المهنة : طالب في ثالثة ثانوي ونفسي ربنا يوفقني واخش كلية هندسة
الهوايات : لعب البلاي ستيشن و متابعة مصر موتورز ومنتدي كمبيوتر اسمه عرب هاردوير اعشق السيارات والمريسات والكمبيوترات
السن : 17 سنة
بس كده وتسلم ايدك يا جميل علي الموضوع ده احسن حاجة ان احنا نعرف بعض
قديم 20-08-2010, 06:36 AM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute

انا مهند انا شغال طالب فى تالتة ثانوى ونا غاوى عربيات اخر حاجة وابويا بيذلنى ومش سايبنى اسوق العربية المذلة عشان كدة السنة دى عايز اجيب عربية و كــــــــفاية ذل وبهدلة دة انا الى زي ،،،،،،،،، اتهرى
انا من اسكندرية راس التين الثانوية بنين
15 الف شكر
قديم 20-08-2010, 06:44 AM
الصورة الرمزية مهند النجار
مهند النجار مهند النجار غير متواجد حالياً
من انا؟: مسافر
التخصص العملى: طالب 3 ثانوي
هواياتي: cars swimming football

مهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond reputeمهند النجار has a reputation beyond repute

أنا مهند طالب ف تالتة ثانوى ف مدرسة راس التين الثانوية بنين ف الاسكندرية
وبحب العربيات اوى والسواقة شكر واسعد اللة مسائكم
قديم 20-08-2010, 11:15 AM
vr.w32i vr.w32i غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ارشاد سياحى

vr.w32i is a jewel in the roughvr.w32i is a jewel in the roughvr.w32i is a jewel in the roughvr.w32i is a jewel in the rough
غاضب جدا رد: اول موضوع مفيد اعمله ههههههههههههههه

كــا العاده جاى متاخر وبكسل ارد بس المرادى هارود بس وامرى لله

الاسم : مايكل جميل
الوظيف : وبلا فخر ولا انعره صايع وداخل كليه بعد رحله كفاح 7 سنين خدمه فى ثانويه عامه

السن زى ماتقول كدا 20

واخير لقيت موضوع ارد عاليه بس موضوع جامد

العربيه اللى حيلتى باظت بـأظت

fiat 128 lovers IN facebook
http://www.facebook.com/media/set/?s...82944648436596