العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 19-02-2012, 01:13 PM
amr rady amr rady غير متواجد حالياً

amr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura about
افتراضي في اي شخص استلم fsv بعد الحجز ولا لسه ؟؟؟

ايه اخبار الاستلام ولو استلم بعد الحجز بكام شهر ؟؟؟؟؟؟؟؟
قديم 19-02-2012, 02:09 PM
الصورة الرمزية mody112
mody112 mody112 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
هواياتي: قيادة السيارات -تجميع معلومات عن السيارات

mody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud of
افتراضي رد: في اي شخص استلم fsv بعد الحجز ولا لسه ؟؟؟

متهيالى لغاية دبوقتى مفيش حد استلم اى حاجة وانا اخر حاجة سمعتها ان الاستلام فى شهر مارس
قديم 19-02-2012, 08:43 PM
amr rady amr rady غير متواجد حالياً

amr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura aboutamr rady has a spectacular aura about

اولا هاي يا ابو ميدو لقيت الوصلة بتاعه الموبايل ولا لسة ههههه
ثانيا يا صاحبي اكيد محدش استلم ولا هايستلم في اول مارس للان معرض فورميلا الاهرام اتاجل لغاية 28-3 وحتس 3-4 ابريل وكان من المفترض عرض السيارات الجديدة في ؟؟
قديم 19-02-2012, 11:42 PM
alsfah0 alsfah0 غير متواجد حالياً

alsfah0 is on a distinguished road

انا كمان لسة ما ااستلمتش بس فى عربية موجودة حالاً عند الاحمدى موتوزر لونها ابيض بس انا هستنى لأول الشهر الجاى يكون جية اللون اللى انا عاوزة
قديم 20-02-2012, 11:23 AM
الصورة الرمزية mody112
mody112 mody112 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
هواياتي: قيادة السيارات -تجميع معلومات عن السيارات

mody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud of

هى البافاريه ايه اللى جرالها ده من ساعة معرض اوتوماك اللى فات وقالت ان الاستلام فى شهر ديسمبر 2011 وكمان من قبلها وهى عماله تقول على مواعيد استلام للحاجزين ومفيش حاجه بتحصل كل ده عشان يغلو سعر العربيه طب ماهو فعلا سعرها زاد امال فيه تانى
عشان الاقبال زاد على العربيه ؟ طيب مادى حاجه كويسه والعربيه كان الاقبال عليها زياده لان العربيه فعلا جميله وثانيا سعرها كان منافس جدا .
لكن الاستلام يتاخر بالسنه متهيالى دى حاجة مش فى صالح العربية خالص فى ظل وجود المنافسه القويه جدا من الماركات الاخرى.
ارجو ان تنتبه البافاريه لهذه النقاط حتى لاتضيع الريليانس فى مهب الريح بعد ان اثبتت نفسها للكل وعقبالى لم اجيبها ان شاء الله