العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 23-01-2012, 01:05 AM
الصورة الرمزية Torn@doo
Torn@doo Torn@doo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: medical promotion

Torn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond reputeTorn@doo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: FSV العربية اللي شلت اللي حاجزها

انا كنت بحب العلامة دى جدا بكل عربياتها
بس للاااااااااااااسف كالعادة وبكل سعادة فشل
تحيااااااااااتى
قديم 24-01-2012, 07:30 PM
moh_amary moh_amary غير متواجد حالياً

moh_amary will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Torn@doo مشاهدة المشاركة

انا كنت بحب العلامة دى جدا بكل عربياتها
بس للاااااااااااااسف كالعادة وبكل سعادة فشل
تحيااااااااااتى
لا حول ولا قوة الا بالله
قديم 09-02-2012, 10:48 PM
Maryjoja Maryjoja غير متواجد حالياً

Maryjoja is on a distinguished road

والله يا جماعة أنا حجزت السيارة fsv gls مانيوال فى معرض أوتوماك فى أكتوبر الماضى ودفعت 1000 جنيه مع وعد بالتسليم أول السنة لأن اللى حاجز من المعرض له أولوية الإستلام وفى 15 ديسمبر كلمت مسئول المبيعات واسمه عمر للتأكيد وطلب منى زيادة المقدم حتى يكون لى الأفضلية القصوى نظرا لشدة الإقبال على السيارة فدفعت له 19000جنيه زيادة وكلمته تانى يوم 25 ديسمبر ففوجئت بيه بيقول ان الإستلام أخر يناير بسبب تأخر الشحنة وعرض على عرض غريب جدا هو ان انا استلم الgl بدلا من gls مع عمل تعديل عندهم فى البافارية لتعويض فرق الأوبشن ( الجنوط-الفوجات....الخ) وطبعا رفضت وقلت شهر مش مشكلة وكلمته تانى امبارح ففوجئت بيه بيقول تانى ان الإستلام أخر مارس وأقسم لى بالله ان المشكلة فى الجمارك لدرجة ان السيارات الgl لسة مخرجتش من الجمرك وعرض على أسترد ال 19000واسيب الألف الأولى فقط . بصراحة مش عارف الموضوع حينتهى على ايه والحاجة اللى تضحك انى اضطريت أدخل السيارة اللى معايا وهى تويوتا ستارليت 94 سمكرة ودوكو لأن عندى فحص السنة دى ومقضيها تاكسات .
قديم 09-02-2012, 11:49 PM
الصورة الرمزية الكشفى
الكشفى الكشفى غير متواجد حالياً

الكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond repute

ربنا يصبرك واتمنى لك التوفيق

لا تعش فى يومك ان كان يومك متعباً لك بل عش فى غدك تجد يد الله تمتد اليك
قديم 10-02-2012, 10:50 PM
banpan_007 banpan_007 غير متواجد حالياً

banpan_007 is on a distinguished road

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ياجماعة في معرض عندنا في أسوان عنده عربيتين واحده بيضاء مانوال والثانية سوداء أتوماماتيك والآتنين gl المعرض أسمه أتو ستار