العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 01-12-2011, 11:08 PM
الصورة الرمزية elalfy1000
elalfy1000 elalfy1000 غير متواجد حالياً

elalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: انا حجزت fsv

اخي الكريم
انا من البداية وانا بأحجز اكدت على مسئول المبيعات ميعاد الأستلام لأن رخصة السيارة التى كانت معى كانت ستنتهى 8-12-2011 واعلمتة اننى سأقوم ببيع السيارة قبل هذا الموعد بـ 15 يوم على الأقل ولابد من ان يكون لدي اخري لأنه كما تعلم بعد ما تتعود على سيارة لا تسطيع الحركة بدونها وقام هو بدورة بالتأكيد انه يوجد دفعة ستصل يوم 15-11 ولكن معظمها محجوزة والباقى منها فاضية مانيول مش كاملة وممكن استلم منها لو حبيت فقلت له والكاملة مانيول هاتوصل امتى قال لى اول 12 فقلت له اكية وطلب منى المتابعة فى التليفون وتابعتة والنتيجة هي ان الدفع التى كان من المفتض وصولها 15 -12 لم تصل حتى الأن وكلما اتصلت به يعطي مواعيد وبعد فترة يغير الميعاد : 5-12 وبعدين 10 -12 وبعدين 15 -12 وبعدين اول يناير ففكرت وقلت ممكن تيجي اول يناير وممكن لا فقررت تغير الماركة والحمد لله وفقت لـ ليفان 620 حجم اكبر من البرليانس وموتور 1600 وعربية جميلة وصينى ذى البرليانس الفرق من وجه نظرى هو الوكيل فالبفارية نار على علم اما وكليل اليفان فهو السعودي جروب وبصراحة شديدة انا اول مرة سمعت عنه لما كنت فى معرض اوتو ماك واتفرجت على السيارة وقد كانت اعجبتنى بس انا منت رايح على البرليانس وبالنسبة للعربون بتروح فرع القطامية معاك الوصل المختوم من الشركة وبصرفولك المبلغ على طول

وتيجي بالسلامة يا باشا
وربنا يوفق الجميع لما فية الخير
قديم 02-12-2011, 03:21 AM
asaadawi asaadawi غير متواجد حالياً

asaadawi will become famous soon enoughasaadawi will become famous soon enough

أخي الفاضل
شكرا جزيلا لك
وألف مبروك ع الليفان
ربنا يديلك خيرها ويكفيك شرها
مع السلامة
قديم 02-12-2011, 04:04 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute

يا جماعه الشركات ديه بتبقي عندها العربيات بس هي بتاخر التسليم وبتخليك تنتظر شهرين او تلاته عشان ترفع السعر وعلي فكره الكلام ده مش من عندي انا قريته في ملحق اخبار اليوم بتاع السبت في راجل محترم بيعمل عمود كل يوم سبت في الملحق اخبار اليوم للسيارات والدليل علي ذلك ان سوق السيارات في حاله ركود الايام ديه يعني مفيش بيع ولا شرا وخاصه ان العربيه اللي حضرتك حجزها مش منتشره اوي فاكيد متوفره وبكثره بس هما بيعطشوا السوق بالبلدي عشان يرفعوا السعر ويكسبوا اكتر هوه ده عيب المصريين انا شايف ان لو الحجز لقيته هيقعد اكتر من شهر كنسل الحجز واستني شويه وهتلاقيها في كل حته ومحدش هيشتريها كمان
قديم 02-12-2011, 04:51 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

مبروك وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها وكمان انا اختي معاها الfrv وجميله
قديم 04-12-2011, 02:25 PM
الصورة الرمزية elalfy1000
elalfy1000 elalfy1000 غير متواجد حالياً

elalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of lightelalfy1000 is a glorious beacon of light

الله يبارك فيكو جميعا

والعربية جميلة وعجبانى ( واسعة جدا خامات الصالون كلها عالية الجودة - فرش جلد - تابلوة جلد مطعم بالخشب حاجة كدة محترمة مكنة عفية وبالنسبة للسحب مبدأيا كويس بس انا فى فترة التلين )
وعموما ربنا يوفق الجميع

الكلمات الدليلية
4a15 dohc vvt