العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 31-10-2012, 07:24 PM
الصورة الرمزية Mido Madrid
Mido Madrid Mido Madrid غير متواجد حالياً

Mido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond reputeMido Madrid has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه رأيكم

فى البومه واحد صاحبي كان شاري واحده 2008 هاف سبورت ب80
بخصوص البومه انا معايا 2007 وتمام فى كل حاجه عيبها ان انا جبت 1300 سي سي وده رخم مع التكييف عشان هيا اتوماتيك غير كده تمام وبتستحمل
اما بخصوص الالنترا فانا صراحه مركبتهاش قبل كده ولا اعرف حد معاه فممكن حد من اصحاب العربيه دي يفيدك
رايي بقه ان دلوقتى انتا لو اشتريت النترا هتشتري الشكل القديم والناس دلوقتى كله بيدور على شكلها الجديد اما البومه لعند 2100 هتفضل نفس الشكل واعتقد البومه ماسكه سعر عن الالنترا لان الشعب المصري بيحبها
:TH E_PR~18:

التعديل الأخير تم بواسطة Mido Madrid ; 31-10-2012 الساعة 07:32 PM
قديم 31-10-2012, 08:44 PM
jemy_tnt jemy_tnt غير متواجد حالياً

jemy_tnt has a spectacular aura aboutjemy_tnt has a spectacular aura aboutjemy_tnt has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng/walaaeldeen مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

لانسر موديل كام والموتور كام حصان لأني بفكر في النترا 2008
مين فيهم احسن
وايه رأيك في ثمن البيع مع العلم انها عامله 163 الف كيلو وفبريكه بالكامل دواخل وخوارج
شكرا لسرعة الرد
والله المستعان

السعر معقول جدا بالنسبه للمنيا لانو للاسف اللانوس المعروض فى المنيا كتير فللاسف منزل سعرها
قديم 31-10-2012, 08:58 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

ماشاء الله مبرووك عليك واعتقد سعر مناسب جداا

الالنترا جميله واللانسر برضه
بس ميال للالنترا اكتر

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 31-10-2012, 09:24 PM
الصورة الرمزية *mErO*
*mErO* *mErO* غير متواجد حالياً
من انا؟: Adrinaline addict
التخصص العملى: 3_rd year student at sadat academy : international bussines management
هواياتي: Driving

*mErO* will become famous soon enough

بص اللانسر ما شاء الله بتعيش جامد و قطع غيارها متوفرة وسعرها كويس
بس لو انت من محبى الجري و عايز سحب جامد ف ال الانترا 2008 دي بجد سحبها حوااااااااااار و هيا اشيك بصراحة عن اللانسر و قطع غيارها متوفرة برضو
بس انا عن نفسي ميال ل الانترا
قبل اي حاجة لازم تدخل تشوف قطع غيار العربيتين من قسم قطع الغيار في المنتدى و تشوف نظام اسعارهم لان دي حاجة تقريبا هاتحسم الاختيار لان العربيتين متقاربتين جدا من وجهة نظري
والله الموفق

It's not the ride..... It's the rider
قديم 31-10-2012, 10:17 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng/walaaeldeen مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
مبروكه عليك التيجو بس انا مش عايز 2000 سي سي
وكمان مابحبش الصيني هههههههههههه
ايه رأيك في الالنترا 2008 يهمني رأيك
شكرا لمرورك الكريم
والله المستعان

أكيد حلوة

طالما انت اخترتها

وربنا يوفقك للخي

مهندس / محمد حمدى