العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 30-10-2010, 07:05 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تزايد سرقات السيارات

نفسى اعرف بيسرقوها ازاى وفيها اجهزه انذار ؟
ربنا يستر علينا

قديم 30-10-2010, 10:14 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

يارب استر يارب من كل مكروة
قديم 30-10-2010, 11:36 PM
SHERIF MARLBORO SHERIF MARLBORO غير متواجد حالياً
من انا؟: /طالب!/سائق
التخصص العملى: علوم الحاسب الالى و نظم المعلومات
هواياتي: الكمبيوتر التأمل حب الجمال

SHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond repute

أنا لو معايا عربية نضيفة اكتر من نص مليون جنيه اعتقد انى هطلعها البيت هههه
الحل فى الجراشات حتى ان كان بعيد حماية كبيرة جدا للعربية

الحلم
قديم 31-10-2010, 12:12 AM
الصورة الرمزية mostafakamal
mostafakamal mostafakamal غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

mostafakamal is a jewel in the roughmostafakamal is a jewel in the roughmostafakamal is a jewel in the rough

يا جماعة ممكن الواحد يركب مفتاح لفصل الاسبراتير ويكون المفتاح مخفي في إي مكان تحت التابلوه وده يخلي العربية ماتدورش أبدا، وده بيركب عند كهربائي السيارات والمفتاح بخمسة جنيه وخمسة جنيه سلك وعشرة جنيه مصنعية يعني عشرين جنيه
قديم 31-10-2010, 06:23 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafakamal مشاهدة المشاركة

يا جماعة ممكن الواحد يركب مفتاح لفصل الاسبراتير ويكون المفتاح مخفي في إي مكان تحت التابلوه وده يخلي العربية ماتدورش أبدا، وده بيركب عند كهربائي السيارات والمفتاح بخمسة جنيه وخمسة جنيه سلك وعشرة جنيه مصنعية يعني عشرين جنيه
الله ينور عليك يا مصطفي باشا
دايما بقول ان دا هو الحل الامثل لمنع سرقه العربيه
لان الحرامي مهما يشغل فيها مش حتشتغل و مش حيبقي عنده وقت يبص و يشوف و لا حيجي في دماغه يبحث عن الزرار دا.
انا عموما اتعلمت الموضوع دا من والدي و بقيت بعمله في اي عربيه بجيبها
تقدر تقول اوبشن اساسي عندي

حـازم خـضـر

الكلمات الدليلية
السيارات،سرقة،غيار،قطع،ان ذار