العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > M11 , M12

قديم 28-10-2010, 08:45 PM
aboelesaad
Guest

افتراضي رد: ماذا وجدت عندما بحثت فى جوجل على speranza m11

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

هههههههههه
ابو الاسعاد يا عالمى
تسلم ايدك يا استاذ احمد
هههههههههههه
طول عمري

هههههههههههههههههه
تسلم يا غالي علي الرد
قديم 28-10-2010, 10:14 PM
الصورة الرمزية tarek elbadry
tarek elbadry tarek elbadry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف فنى تكييف بشركة المقاولون العرب
هواياتي: لاتوجد هواية محددة

tarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond repute

ههههههههههههههههههههه
بجد جادة
المفروض ابو الفتوح ينزل موديل باسمك

قديم 29-10-2010, 02:26 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

انا بدأت اشك ياراجل انك قريب ابو الفتوح ....!!!!
لا والله بهزر حقولك حاجة اول مرة اقولها انا فعلا بحترمك وبقدرك جداجداجدا ( مش عشان صورة جوجل ) لأ لأنك من ناس قليلين جدا فى هذا المنتدى اللى بيدفعوا عن سيارتهم مش عشان ملكهم لأعن قناعة واثبات زيك وزى استاذنا الكبير الأستاذ احمد فاروق وعايز اقولك حاجة والله انا كنت قربت اقفل من عربيتى 516 بس لولا الأستاذ احمد ونصايحة ليا كنت زمانى بعتها من زمان بس الراجل دلنى ازاى اصلح عيوبها واتعامل معاهاومين يظبطها والحمد لله بقيت ماشى مقتنع بالعربية 100000000% وكأنى راكب بى ام وزبطها زيادة وبقت العربية تمام جدا وبدافع عنها ومتمسك بها لأقصى درجة وانتظروا قريب جدا تفرير عن عربيتى بعد ماعملت 10000 كم واسف للأطالة بس حبيت اوضح النقط دى واوعى ياعم تتغر علينا بعد ماصورتك طلعت فى جوجل ( انا بهزر معاك ) منا صورتى كمان قربت تنزل على اليوتيوب والياهو سيرش وسكاى وهعملهم دعاية كمان بس لمبيد حشرى هههههههه .
قديم 29-10-2010, 02:38 AM
SHERIF MARLBORO SHERIF MARLBORO غير متواجد حالياً
من انا؟: /طالب!/سائق
التخصص العملى: علوم الحاسب الالى و نظم المعلومات
هواياتي: الكمبيوتر التأمل حب الجمال

SHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond reputeSHERIF MARLBORO has a reputation beyond repute

اكتب chery m11 هتلاقى صور
علشان اسم اسبرنزا مش منتشر خالص

الحلم
قديم 29-10-2010, 02:54 AM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

مبروك يا أبواﻹسعاد

لكن يا جماعة ما تنسوش إن سبب ظهور الصورة كده فى جوجل هى قوة المنتدى بتاعنا على محركات البحث ، فلله الحمد إحنا منتدى السيارات اﻷول على معظم محركات البحث و مواضيعكم بتظهر فى الصفحات اﻷولى على محركات البحث خلال ساعات من نشرها و الفضل كله فى كده للدعم الفنى للمنتدى و جهود أبونورا