العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > كهرباء السيارة

كهرباء السيارة ساحة مخصصة للمواضيغ الفنية المتعلقة بجميع اﻷنظمة الكهربية فى السيارة بما فيها أنظمة التسلية

قديم 09-11-2012, 08:56 PM
amro1965 amro1965 غير متواجد حالياً

amro1965 is a jewel in the roughamro1965 is a jewel in the roughamro1965 is a jewel in the rough
افتراضي عايز افضل جهاز انذار لسيارتى

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
عايز اغير جهاز الانذار اللى عندى لانه بيهيس جامد
بالاضافه لانى فاصله الان وحاسس انه ممكن يكون تهييسه وفصله هو اللى بيجعل تأخر الدواره فى الصباح الباكر
فبرجاء ترشيح نوع جهاز انذار يناسب سيارتى الريجاتا وسعره كام
قديم 09-11-2012, 11:09 PM
الصورة الرمزية وائل احمد السيد
وائل احمد السيد وائل احمد السيد غير متواجد حالياً
من انا؟: أب
التخصص العملى: موظف بنك القاهرة
هواياتي: السفر والرحلات

وائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud ofوائل احمد السيد has much to be proud of
افتراضي رد: عايز افضل جهاز انذار لسيارتى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amro1965 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
عايز اغير جهاز الانذار اللى عندى لانه بيهيس جامد
بالاضافه لانى فاصله الان وحاسس انه ممكن يكون تهييسه وفصله هو اللى بيجعل تأخر الدواره فى الصباح الباكر
فبرجاء ترشيح نوع جهاز انذار يناسب سيارتى الريجاتا وسعره كام
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة /يوجد انواع كثيرة من اجهزة الانذار ولكن الافضل انك تختار جهاز من مكان فية انواع متعددة ولها ضمان والمهم ان اللى هيركبهولك يكون فاهم كويس علشان لو سلكة راكبة غلط هيكون فية مشكلة فى السيستم الكلى للانذار ونصيحة ابعد عن الصينى / اما تجربتى فى الانذار فأنا وللة الحمد ربنا رفقنى لمحل اسمة كلاريون اللى فى سانت فاتيما وفية محل اخر فى ميدان الحجاز دة معرفش فية حد اما اللى فى سانت فاتيما يوجد صنيعى كويس جدا جدا وشغلة نضيف اسمة ايهاب وممكن تكلمة على ت/01273986077 او 01062353555 وعندهم فى المحل تصليح بضمان للادوات اللى بيبعها من كاسيت وسماعات واجهزة انذار ممكن ترحلهم وتتفرج او تكلم ايهاب وتعرف احتياجاتك
تقبل تحياتى
قديم 10-11-2012, 04:25 PM
ابو هدير ابو هدير غير متواجد حالياً

ابو هدير will become famous soon enough

السلام على احلى منتدى
على فكرة انا مركب انذار وولف فى عربيتى بقالة حوالى اكتر من سنة ونص وسألت كتير قبل ما اركبة ومفيش اى مشكلة الحمد للة لحد دلوقتى وعلى فكرة سعرة حوالى 125جنية بالتركيب فى الشركة بتاعتة الى فى الحرفيين
............. وربنا يهديك لما هو خير
قديم 11-11-2012, 02:57 PM
amro1965 amro1965 غير متواجد حالياً

amro1965 is a jewel in the roughamro1965 is a jewel in the roughamro1965 is a jewel in the rough

شكرا لكل اللى شارك برأيه
قديم 11-11-2012, 02:59 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

الوكيل فى جسر السويس

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا