العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 11-02-2010, 04:18 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: عاوز اعرف كل عيوب العربيه رينو لوجان...ارجو الرد و شكرا

عيبها الوحيد اللي اعرفه دلوقتي انها لسه جديده محدش يعرف حاجه عنها غير انها رينو لوجان المغربي
قديم 11-02-2010, 05:14 PM
الصورة الرمزية flashfox
flashfox flashfox غير متواجد حالياً
من انا؟: fox

flashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

عيبها الوحيد اللي اعرفه دلوقتي انها لسه جديده محدش يعرف حاجه عنها غير انها رينو لوجان المغربي
لا مبقتش جديدة ولا حاجة بقالها 6 دفعات في مصر ومحدش اشتكي منها في حاجة والكل بيشكر فيها باعت اكتر من 5000 عربية

logan what ever
قديم 11-02-2010, 06:28 PM
الصورة الرمزية moslem2
moslem2 moslem2 غير متواجد حالياً

moslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flashfox مشاهدة المشاركة

لا مبقتش جديدة ولا حاجة بقالها 6 دفعات في مصر ومحدش اشتكي منها في حاجة والكل بيشكر فيها باعت اكتر من 5000 عربية
ازيك يابرنس.,,,بالراحه شويه عالاعضاء الراجل قصده انها لسه جديده فى السوق يعنى مش زى الفيرنا ولا الاكسينت ولا لانوس الى بقالهم سنين فى السوق وبيجروا فى الشوارع بعشرات الالاف فهى فعلا جديده واى شىء جديد بيبقى فيه تخوف لان الواحد مش كل يوم هيشترى عربيه هى فعلا شكلها قويه والناس بتشكر فيها بس كله متخوف من السمعه السيئه للرينو وداتشيا ووكيلهم فى مصر وارتفاع اسعار قطع الغيار وصعوبة الصيانه وده شىء تشتهر بيه السيارات الفرنسيه حتى البيجو ال 206 ومش فى مصر بس ده فى الخليج كمان وسعر الرينو والبيجو والستروين المستعمل فى الخليج فى الارض
انا مش بعقد الناس فى السياره بس دى الفكره الى الناس وخداها عنها ومش من فراغ
والكوره فى ملعب الوكيل انه يلغى الفكره دى لان العربيه كويسه وحرام تتظلم بسبب الوكيلز

مغترب مصراوى لبلده هاوى
قديم 11-02-2010, 06:29 PM
الصورة الرمزية moslem2
moslem2 moslem2 غير متواجد حالياً

moslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of lightmoslem2 is a glorious beacon of light

وفيه تقرير مفصل فى المنتدى هنا عن لوجان

مغترب مصراوى لبلده هاوى

التعديل الأخير تم بواسطة moslem2 ; 11-02-2010 الساعة 06:52 PM