العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > لادا LADA

لادا LADA لادا الروسية LADA احدى شركات اوتوفاز AvtoVAZ الروسية بدات فى السبعينيات بتجميع سيارات فيات 124 واستمرت فى تقديمها بشكل اقتصادى لعشرات السنين تمشيا مع الفكر الشيوعى الروسى الا انها الان تسعى للمنافسة والتجديد بعد شراكتها مع مجموعة رينو - نيسان

قديم 22-10-2012, 10:06 PM
mira lada mira lada غير متواجد حالياً

mira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to behold
افتراضي رد: نويت إن شاء الله أشترى عربيه لادا 2107 موديل 2013 زيرو جميع الكماليات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 7uda مشاهدة المشاركة

طيب 56 الف تشتري بيهم لوجاااان احسن 9000 مليييون مرة من الادا و الاخ mira lada اقولوه اتقي الله الادا دي مش عربيه اصلا دي شوية حديد عليهم عجل والله حرااااااااااااااااااااااا م يا ناااااااااااااااااااااااس لادا !!بقى تصوم تصوم و تفطر على لادا!!!!!!!! حرااام والله حرام فكر في كلامي و اشتري اللوجان مش احسن عربيه في الكوون..بس احسن من الادا بالتأكيد
يا استاذ حودة حضرتك بتطلب منى انى اتقى اللة؟؟؟هو انا بتكلم في حاجة تخالف شرع اللة او دينة؟؟؟دة مجرد نقاش و تبادل وجهات نظر ليس الا....ارجو اتباع اسلوب افضل من كدة فى التعبير عن الاختلاف فى اللاراء و بعدين الراجل قالك انة بيشترى تبع البنك يعنى مش حينفع يشترى مستعمل...
قديم 23-10-2012, 09:17 PM
الصورة الرمزية محمد حنفى
محمد حنفى محمد حنفى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسام كمبيوتر
هواياتي: حب السيارات

محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute
نقاش رد: نويت إن شاء الله أشترى عربيه لادا 2107 موديل 2013 زيرو جميع الكماليات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mira lada مشاهدة المشاركة

يا استاذ حودة حضرتك بتطلب منى انى اتقى اللة؟؟؟هو انا بتكلم في حاجة تخالف شرع اللة او دينة؟؟؟دة مجرد نقاش و تبادل وجهات نظر ليس الا....ارجو اتباع اسلوب افضل من كدة فى التعبير عن الاختلاف فى اللاراء و بعدين الراجل قالك انة بيشترى تبع البنك يعنى مش حينفع يشترى مستعمل...
انا بعتذرلك بالنيابه عنه
أنا أسف ليك جداً

قديم 23-10-2012, 09:56 PM
mira lada mira lada غير متواجد حالياً

mira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to behold
افتراضي رد: نويت إن شاء الله أشترى عربيه لادا 2107 موديل 2013 زيرو جميع الكماليات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حنفى مشاهدة المشاركة

انا بعتذرلك بالنيابه عنه
أنا أسف ليك جداً
متشكر جدا لذوق حضرتك يا استاذ محمد.
قديم 24-11-2012, 02:40 PM
nehad habib nehad habib غير متواجد حالياً

nehad habib is on a distinguished road

ا رع ارجع وفكر كويس واتردد كتيررررر قوووي قبل ما تشتري لالالالالالادا وعلي راي المثل اسئل مجرب وما تسالش دكتووووووووور ولكن لو انت مصمم فاللي يشيل قربه مخرومه بتخر علي دماغه....................
قديم 28-11-2012, 03:13 PM
MaZaGAngeE MaZaGAngeE غير متواجد حالياً

MaZaGAngeE has a spectacular aura aboutMaZaGAngeE has a spectacular aura about

موضوع مفيد جدا و تقريبا كل اللي كنت محتاج اعرفه عرفته ...................

باقي حاجة واحدة كمان ::: العزل ايه ظروفه ؟ و لا هتحتاج اني اعملها عزل و فرش من اول و جديد ؟