العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 13-10-2009, 04:40 PM
khaledazizeg khaledazizeg غير متواجد حالياً

khaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to behold
افتراضي رد: دي معلموات عن frv الصيني لناس مجربينها

على فكرة احب اوضحلكم حاجة انا انهاردة كنت على طريق مصر الاسماعيلية الصحراوى وكنت بعدى من الجنب الشمال بتاع تريلة بمقطورة وبعد اما عديت المقطورة وبقيت فى النص لاقيتة بيزنق عليا وبقى الفرق مابينى ومابين الكاوتشة بتاعة التريلة خمسة سنتيمتر تقريبا وطبعا بعد ستر ربنا فرملت جامد وانا على سرعة عالية جدا فرملت على الاخر والحمد لله العربية فرملت وماعومتش مع العلم انى كنت ماشى على 120كم/س ولولا ستر ربنا وبعد كدة الebd كان زمانى المرحوم خالد يعنى الحمد لله اوى وكل اصحابى الى كانوا معايا كانوا بيصوتوا جنبى وبعد كدة احترموا العربية اوى
قديم 14-10-2009, 12:48 AM
الصورة الرمزية flashfox
flashfox flashfox غير متواجد حالياً
من انا؟: fox

flashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of light

طبعا بس الصور دي من علي سيرش عادي علي فكرة وانا معرفتش اجيب تقرير عنها غير شوية حاجات ملهاش لزمة فاكتفيت بالصور

ودة اللي حصل وبعد كدة عرفت ان ا/نادر نبيل هو اللي رفع الصور دي لو كنت عرفت كنت كتبت
قديم 14-10-2009, 12:53 AM
الصورة الرمزية flashfox

flashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaledazizeg مشاهدة المشاركة

على فكرة احب اوضحلكم حاجة انا انهاردة كنت على طريق مصر الاسماعيلية الصحراوى وكنت بعدى من الجنب الشمال بتاع تريلة بمقطورة وبعد اما عديت المقطورة وبقيت فى النص لاقيتة بيزنق عليا وبقى الفرق مابينى ومابين الكاوتشة بتاعة التريلة خمسة سنتيمتر تقريبا وطبعا بعد ستر ربنا فرملت جامد وانا على سرعة عالية جدا فرملت على الاخر والحمد لله العربية فرملت وماعومتش مع العلم انى كنت ماشى على 120كم/س ولولا ستر ربنا وبعد كدة الebd كان زمانى المرحوم خالد يعنى الحمد لله اوى وكل اصحابى الى كانوا معايا كانوا بيصوتوا جنبى وبعد كدة احترموا العربية اوى
ربنا يباركلك فيها احنا هنا مش عشان نسؤ سمعة المنتج احنا كل اللي عاوزينه نوضح للناس ايه المميزات والعيوب عشان هم اللي يقرروا
قديم 14-10-2009, 02:59 PM
khaledazizeg khaledazizeg غير متواجد حالياً

khaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flashfox مشاهدة المشاركة

ربنا يباركلك فيها احنا هنا مش عشان نسؤ سمعة المنتج احنا كل اللي عاوزينه نوضح للناس ايه المميزات والعيوب عشان هم اللي يقرروا
بس يا جماعة المشكلة ان معظم الى بيتكلموا عن مساوئها سمعوا عنها ولكن ماركبوهاش خالص هوا داه الى بيضايق الواحد
قديم 14-10-2009, 05:34 PM
الصورة الرمزية flashfox

شكرا علي الافادة وفعلا بس برضو في ناس معارضة للمنتج فقط يعني لا سمعوا عنها ولا جربوها

الكلمات الدليلية
الصينى