العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO

شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO دايو - شيفرولية الكورية daewoo يشمل سيارات دايو وشيفروليه المصنعة في كوريا ( لانوس - نوبيرا - أفيو - أوبترا......إلخ)

قديم 22-12-2012, 05:54 PM
amoooh2004 amoooh2004 غير متواجد حالياً

amoooh2004 will become famous soon enough
مميز عشان نرجع للامريكاني القديم مكانته

الزملاء الاعزاء
اضطرتني الظروف للتدوير عن اماكن بيع قطع غيار امريكاني قديم زي الكابريس و البويك ولكن المعلومات ضعيفه اوي
تعالو كل واحد يعرف حاجه يكتبها
البدايه انا سمعت عن فوزي الخواجه في فيصل
و فيه ناس بيقولو عنهم في شامبليون
و فيه ناس بيقولو عليهم في الحرفيين
و اسمع عن واحد علي الدائري بس فين معرفش
و انا شوفت واحد في شارع دمشق
يا ريت اي حد يعرف معلومات يقول
قديم 22-12-2012, 07:03 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عشان نرجع للامريكاني القديم مكانته

انا اعرف ورشة متخصصة فى الامريكى فى السيدة زينب بجوار مكتب البريد مشهورة اوى هناك بس انا مليش فى الامريكانى فمقدرش افيدك اكتر

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 22-12-2012, 07:51 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute

ربنا يوفقك و يعينك فى البحث و التدوير
بص يا باشا .....

سيبك من فوزى الخواجة ..... حاجته غالية ... روحله لما تكون محتاج اوى ... و امرك الى الله
شارع شامبليون .... فى محلات قطع غيار جديدة ..... و فيه محلات فى التوفيقية .. و امام دار القضاء العالى
الحرفيين ...... فيها محلين بس بيشتغلوا فى الامريكانى ....الموديلات الحديثة ... فيه محلات كتير بتشتغل فى الكرايسلر بس .... الرانجلر .. الشيروكى .. الجراند
سيد و صابر .... على الدائرى ... بين نزلة ام بيومى .. و نزلة بهتيم .. انا كنت لسة هناك النهاردة .. بس مشوفتش سكاى لارك ....
عنده حاجات كتيرة للكابريس و البليزر و حاجات تانية

باسوس .... فيه واحد بس بيشتغل فى الامريكانى ... الموديلات الحديثة ... و بالاخص ... الشيروكى و الجراند شيروكى

قديم 22-12-2012, 07:58 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute

استحمل شوية .... الموضوع صعب شوية ... و ربنا يوفقك فى البحث لو عاوز نمرة سيد صابر .. انا تحت امرك

قديم 22-12-2012, 11:35 PM
amoooh2004 amoooh2004 غير متواجد حالياً

amoooh2004 will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_eng2001 مشاهدة المشاركة

استحمل شوية .... الموضوع صعب شوية ... و ربنا يوفقك فى البحث لو عاوز نمرة سيد صابر .. انا تحت امرك
يا ريت تكتبها عشان الكل يستفاد