العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 30-09-2015, 10:19 AM
mkkak mkkak غير متواجد حالياً
من انا؟: http://www.jobtat.com/
التخصص العملى: http://www.jobtat.com/
هواياتي: http://www.jobtat.com/

mkkak is on a distinguished road
افتراضي رد: مطلوب شريك (positive Partner) لتنفيذ مشروع !!!

بالتوفيق ان شاء الله ....
قديم 30-09-2015, 12:29 PM
acckhaled acckhaled غير متواجد حالياً

acckhaled is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة romeoalmansour مشاهدة المشاركة

معلش متزعلش مني - من قبيل الفكاهه
ويطلق مراته ويسيب عياله
وياخد قرض ١٥٠ الف ويعمل حسابه علي السجن ويستحمي مره واحده في اليوم
ياراجل دا انت بتتشرط من اولها -كده الناس هتخاف
طب ولما يسيب شغله --- انت ضامن لرزق ربنا --- ممكن تقول ولما الدنيا تمشي يتفرغ للمشروع
اخي الكريم تسلم على المشاركة الجميلة دي

اول حاجة الارزاق على الله زي حضرتك ما ذكرت بس طريقة تنفيذ المشروع ده محتاجة تفرغ فانا مش بتشرط بس ادارة المشروع ده محتاجة تفرغ
وانا عن نفسي لازم اتفرغ واسيب وظيفتي علما بان مرتبي فوق الـ 10000 وحاليا بدرس الدكتوراه و درست ست سنوات بعد الجامعة حتى الان يعني المفروض اني مسيبش الوظيفة

المشروع ده مش محل هيتفتح وحد يقف فيه وبعد الشغل الواحد يبقي يروحله ساعة ساعتين زي ما انا قولت ان 95% من الناس شغاله كدا

وبالنسبة للفلوس انا مش محتاج شريك علشان الفلوس الفكرة انه لازم يساهم في المشروع علشان هيتعب فيه جدا وعلشان انا لو جبت واحد يمسك معايا المشروع بمرتب مش هيساهم زي صاحب المال

فمواصفات الشريك هي الي هتكمل المشروع
قديم 30-09-2015, 01:40 PM
الصورة الرمزية romeoalmansour
romeoalmansour romeoalmansour غير متواجد حالياً

التخصص العملى: Engineer
هواياتي: reading and reading

romeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond reputeromeoalmansour has a reputation beyond repute

شكرا لردك الجميل
الادارة فن ودراسه حتي لو حضرتك مش في المكان
انا رأي ان محدش يسيب شغله في الوقت دا
وحضرتك والشريك لما الموضوع يمشي ابقي اتفرغ له
انا اتشرفت بمعرفه حضرتك

............

الله العظيم أعلي وأعلم

اللهُــم يا فارج الهَم, ويا كاشف الغــــم, فرّج همّــي, وفُك كربي, واغفر ذنبي , وارزقنــي من حيثُ لا احتسب
ما شاء الله تبارك الله ما شاء الله لا قوة إلا بالله , اللهم إني أسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى
اللهم لا أضام وأنت حسبي، ولا أفتقر وأنت ربي، فأصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين ولا حول ولاقوة إلابك
لا نفع للمال اذا كانت النفس فقيرة ولا ضرر من الفقر اذا كانت النفس غنية

Its easy taking it apart. But getting it back together is another story

.
قديم 30-11-2015, 11:55 AM
ردينة صالح ردينة صالح غير متواجد حالياً

ردينة صالح is on a distinguished road

مجمع دبي الاستثماري
فرصة ذهبية أفضل شقق للبيع لاي جنسية و لمدي الحياة كاش - المشروع مكون من 47 بنايه سكنيه و شقق استثمارية و شقق فندقيه مقسمه ل 7 مجمعات سكنية داخل كل مجمع مواقف سيارات و حمامات سباحه خاصه بالمجمع سعر الاوحدة يبدأ من 350 لف درهم اماراتي و يوجد امكانية للتقسيط بلاضافه لملعبين تنس داخل المنتجع وفي كل مجمع يوجد صالات الجيم والساونا والجاكوزي الخاصه بيه يتضمن المنتجع كافيهات و مطاعم و محلات تجاريه تضم اعلى الماركات يوجد مسجد كبير خاص بالمنتجع – حدائق كثيرة – ديكورات فاخرة - خدمات بناء على أعلى مستوى- طاقم خدمات صيانة - 24 ساعه حراسه للكومينتي بالاضافه لحراس لكل بنايه ويوجد موقف سيارات للزائرين وللسكان المناطق السكنيه المحيطه بالمشروع: مجمع ايوان السكني جرين كومينتي مجمع ريتاج المدارس القريبه من المشروع: الشويفات انترناشونال مدرسة النبراس الخاصه مدرسة الورود انترناشونال اكاديمي خلف المشروع محطة مترو جديده امتداد الشيخ زايد دقيقتين من البوابه الرئيسيه داخل مجمع دبي للاستثمار 1 اقل من كيلو متر بين المشروع وبين سبورت سيتي 30 دقيقه لدبي مول 20 دقيقه بينه وبين النخله والمارينا 17 كيلو لمطار المكتوم الجديد ومدينة اكسبو 2020 المشروع في مجمع دبي للاستثمار

اتصلوا بنا

الكلمات الدليلية
المشروع