العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

موضوع مغلق

قديم 18-08-2011, 09:13 PM
mishoalex mishoalex غير متواجد حالياً

mishoalex is a jewel in the roughmishoalex is a jewel in the roughmishoalex is a jewel in the roughmishoalex is a jewel in the rough
افتراضي رد: عربيتك على قد ميزانيتك

بجد الموضوع رائع جدا

Ayman Elnaggar

Insurance Consultant

Mob : 0111 013 9399

ayman.elnaggar@hotmail.co m
قديم 27-08-2011, 03:09 AM
Hani Karim Hani Karim غير متواجد حالياً

Hani Karim is on a distinguished road
مميز رد: عربيتك على قد ميزانيتك

أولآً /// أشكرك يادكتور على الموضوع الرائع ده

ثانياً /// هل الأسعار دي متغيرتش دلوقتي بعد مرور سنة تقريباً على الموضوع الجميل ده .. مع مراعاة الظروف والمتغيرات التي مر بها السوق والاقتصاد المصري السنة الأخيرة ؟؟

أشكرك من قلبي وكل من ساهم في ظهور الموقع الرائع ده

قديم 01-09-2011, 02:49 AM
mohammad_76 mohammad_76 غير متواجد حالياً

mohammad_76 is on a distinguished road

السلام عليكم
كل عام وأنتم بخير بمناسبة عيد الفطر ..أعاده الله عليكم و علينا بالخير ان شاء الله

حبيت استوضح من حضرتكم بخصوصالاكسبلوجن 2

أولا..انا معروض عليا من واحد قريبى اكسبلوجن 2 - 1500 سى سى - مو 2009 -عامله على حسب كلامه 15000 كيلو و مرفوعة أغلب الوقت- مانيوال
و طالب فيها 60000 أقساط
يعنى 24 الاول و 36 على 3 سنين
مبدئيا ايه رأى حضرتكم فى العرض ده؟

العربية تستاهل ؟
هل قريبى ده مغالى فى السعر؟
هل لو مزودها ممكن أعتبر الزيادة ديه من قبيل إنها أقساط؟..يعنى اعديها و أبلعها ..مع العلم إنى هدفعله مقدم مش قليل برضه؟

أرجو الإفاده لأنى فى حيرة من أمرى والله العظيم و ديه هتبقى اول عربية هجيبها..و غير كده أنا أنا مهندس ديكور شغلى يتطلب أنى أروح للورش بتاعتى فى أماكن غير ممهدة ده غير التجمعات العمرانية الجديدة اللى برضه بتكون غير ممهده و مدقات ..العربية هتستحمل؟؟؟؟

جزاكم الله خيرا مقدما
قديم 04-09-2011, 02:36 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammad_76 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
كل عام وأنتم بخير بمناسبة عيد الفطر ..أعاده الله عليكم و علينا بالخير ان شاء الله

حبيت استوضح من حضرتكم بخصوصالاكسبلوجن 2

أولا..انا معروض عليا من واحد قريبى اكسبلوجن 2 - 1500 سى سى - مو 2009 -عامله على حسب كلامه 15000 كيلو و مرفوعة أغلب الوقت- مانيوال
و طالب فيها 60000 أقساط
يعنى 24 الاول و 36 على 3 سنين
مبدئيا ايه رأى حضرتكم فى العرض ده؟

العربية تستاهل ؟
هل قريبى ده مغالى فى السعر؟
هل لو مزودها ممكن أعتبر الزيادة ديه من قبيل إنها أقساط؟..يعنى اعديها و أبلعها ..مع العلم إنى هدفعله مقدم مش قليل برضه؟

أرجو الإفاده لأنى فى حيرة من أمرى والله العظيم و ديه هتبقى اول عربية هجيبها..و غير كده أنا أنا مهندس ديكور شغلى يتطلب أنى أروح للورش بتاعتى فى أماكن غير ممهدة ده غير التجمعات العمرانية الجديدة اللى برضه بتكون غير ممهده و مدقات ..العربية هتستحمل؟؟؟؟

جزاكم الله خيرا مقدما
نصيحة إصرف نظر عنها 000000

قديم 18-09-2011, 11:20 PM
drlilo drlilo غير متواجد حالياً

drlilo is on a distinguished road

لو سمحت يا دكتور ممكن اعرف سعر عربية كيا بيكانتو 2010 خليجى -سوداء-فابريكه تكيف تلاجه وباور-كاسيت usb-cd-بلوتوث
موضوع مغلق