العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > نوبيرا

نوبيرا

قديم 31-05-2014, 11:54 AM
الصورة الرمزية احمد عصمت محمد
احمد عصمت محمد احمد عصمت محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed abo karma
التخصص العملى: محاسب

احمد عصمت محمد is a jewel in the roughاحمد عصمت محمد is a jewel in the roughاحمد عصمت محمد is a jewel in the rough
استفسار اشتريت نوبيرا عاوز رأيكم في السعر

الحمد لله اشتريت دايو نوبيرا مو 2000 اتوماتيك صاحب العربيه كان طالب فيها 44000 بس بعد المعاينه اكتشفت انها كانت واخده خبطه في الباب الشمال باب السواق وتم ظبطها المهم فاصلت معاه لغايه ماوصلنا ل40000 العربيه مكيفه - زجاج كهربا -اتوماتيك(عاوزه تظبط العفشه لأن فيه اصوات من قدام-الصالون حالته جيد جدا-تكييف عاوز شحن-وشويه حاجات صغيره)

لا إله إلا الله سيدنا محمد رسول الله
قديم 31-05-2014, 12:11 PM

احمد عصمت محمد is a jewel in the roughاحمد عصمت محمد is a jewel in the roughاحمد عصمت محمد is a jewel in the rough
افتراضي رد: اشتريت نوبيرا عاوز رأيكم في السعر

لو امكن ممكن اعرف افضل مكان اشتري منه قطع الغيار من حيث الجوده والسعر انا من الهرم

قديم 31-05-2014, 12:53 PM

ايه يجماعه 16 مشاهدة ومحدش قال رأيه كنت عاوز اعرف السعر ده كويس ولا لا والموديل ده كويس ولا ايه؟

قديم 31-05-2014, 01:12 PM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute

أولاً وحشتنا أوى يا أستاذ أحمد, بقالى كتير نفسى أتابع موضوعاتك القيمه
ثانياً 1000 مبروك عالعربية, ربنا يباركلك فيها و يمتعك بخيرها و يحفظك من شرها
- السعر ممتاز بالنسبة للحاله اللى حضرتك وصفتها
- الكورى قطع غيارة فى كل حته مش زى السيتروين, و خاصة اللانوس و النوبيرا و الفيرنا (بسبب الانتشار)
- معرفش بصراحه حد معين فى قطع الغيار, بس اعتقد لو نزلت التوفيقية هتلاقى بدل الواحد مليون
ربنا يكرم و حد من الإخوه هنا يفيدك فى حد حاجته مضمونه
- بالنسبة للتكييف: احمد حنفى اللى فى المعادى (نص ساعه من الهرم عالدائرى) متكسلش و تستقرب, الراجل ده ناس كتير جربته و شكروا فى شغله جداً.

لاسم : احمد حنفى
رقم التليفون:01065020100
العنوان : شارع التعاون بالمعادى قريبا من نادى المعادى و جامع الفتح الاسلامى و مكتب صحة المعادى
التخصص : كهرباء وتكيف لجميع انواع السيارات بمختلف انواعها وموديلاتها واكثر من ممتاز فعلا بتجربة كثير من اعضاء المنتدى سواء تكيف او كهربا بمعنى اصح محترف فى شغلة فعلا
ده وصف اخونا الفاضل الأستاذ سيد عصام مشرف قسم الفيات, اللى دلنا عليه, جزاه الله خيراً
- برضوا كان مرشحلنا واحد متخصص عفشه فى منيل شيحه ( منطقة عالنيل فى الجيزة أمام المعادى)

عفشه
طبعا فى العفشه فلا منافس مع الاسطورة بمعنى الكلمه
الاسطى :مدحت الباشا
تليفون : 01001514998
العنوان منيل شيحه على الطريق الرئيسى اسئل اى ميكانيكى على الطريق فين مركز مدحت الباشا للعفشه و الف مين هيدلك عليه بس اهم حاجه تروح بدرى من الساعه 9 الصبح علشان تلحق مكان علشان متستناش كتير لانه المركز بيشيل حوالى 20 سياره فقط لا غير وهتروح تلاقى طابور اطول من طابور البنزين وناس هتلاقيها واقفه من الفجر اقف فى الطابور ده
أعانك الله

قديم 02-06-2014, 06:07 PM
nagynassif nagynassif غير متواجد حالياً

nagynassif is on a distinguished road

العربيه سعرها كويس وحكايه خبطه الباب لو ماثره عليه ممكن تجيبه استيراد وممكن تلاقيه نفس اللون وشحن التكيف سهل وحسن واحد لقطع الغيار فى الهرم هو المنير فيصل
قبل مطلع الكوبرى بحوالى نصف كيلو عند العماره اللى وقعت