العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس

فولكس فولكس فاجن Volkswagen من اكثر السيارات مبيعاً فى العالم وتضم حاليا شركات سكودا وابيزا واودى وتستحوز عليها بورش الالمانية من اشهر سياراتها بيتلز جولف بولو جيتا باسات توران وطوارق وسوران كروس فوكس

قديم 20-10-2010, 05:35 AM
dr_mim81 dr_mim81 غير متواجد حالياً

dr_mim81 is on a distinguished road
عاجل هي كدة كويسة؟

سلام عليكم

يا جماعة أنا قدامي عربية جيتا 2009 صاحبها بيقول عاملة 73 الف كيلو العربية نضيفة جدا صراحة مافيهاش خربوش

هي فيها كل حاجة ممكن تخيلها واهمها الفرش الجلد تسخين في الكراسي ستائر كهرباء كاسيت تاتش وكل حاجة ولونها رمادي غامق جدا قريب جدا من الاسود وفنحة سقف زينون عالي وواطي حساسات وجنوط وكل حاجة ممكن تتخيلها

صاحبها بيقوا انها خليجي وكويتي وان الكويتي دة اعلي حاجة حتي من السعودي
وبيقول هي اعلي فئة نزلت من الجيتا اللي هي الكومفرت اعلي من الهاي لاين و التوب لاين و بيقول تمنها الفئة دي 230 الف جديدة
السؤال هو كان عايز فيها 165 بس احنا هزناها ل 160 الف بالعافية
فانتوا اية رايكم العربية عجباني جدا صراحة؟اخدها ولا اية؟
واية المفروض اللي اعملة دلوقتي بالظبط اصل انا دي اول مرة اشتري فيها عربية لوحدي قريت هنا في المنتدي انها تترفع ويتكشف عليها عند واحد اسمة اولاد مقار فدة كويس ولا اية؟
وموضوع الكويتي دة صح وأنة احسن فعلا؟

يا جماعة ياريت مساعدة منكم سريعة اصل انا محتار وخايف البس فيها مشكلة قولولي اعمل اية بالظبط واية الخطوات اللي ممكن تتعمل بالظبط؟المبلغ مش قليل برضة
واحد صاحبي شافها وهو بيفهم في العربيات قالي العربية ممتازة
فمش عارف صراحة والسعر كدة كويس؟

التعديل الأخير تم بواسطة dr_mim81 ; 20-10-2010 الساعة 05:48 AM
قديم 20-10-2010, 08:50 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هي كدة كويسة؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mim81 مشاهدة المشاركة

سلام عليكم

يا جماعة أنا قدامي عربية جيتا 2009 صاحبها بيقول عاملة 73 الف كيلو العربية نضيفة جدا صراحة مافيهاش خربوش

هي فيها كل حاجة ممكن تخيلها واهمها الفرش الجلد تسخين في الكراسي ستائر كهرباء كاسيت تاتش وكل حاجة ولونها رمادي غامق جدا قريب جدا من الاسود وفنحة سقف زينون عالي وواطي حساسات وجنوط وكل حاجة ممكن تتخيلها

صاحبها بيقوا انها خليجي وكويتي وان الكويتي دة اعلي حاجة حتي من السعودي
وبيقول هي اعلي فئة نزلت من الجيتا اللي هي الكومفرت اعلي من الهاي لاين و التوب لاين و بيقول تمنها الفئة دي 230 الف جديدة
السؤال هو كان عايز فيها 165 بس احنا هزناها ل 160 الف بالعافية
فانتوا اية رايكم العربية عجباني جدا صراحة؟اخدها ولا اية؟
واية المفروض اللي اعملة دلوقتي بالظبط اصل انا دي اول مرة اشتري فيها عربية لوحدي قريت هنا في المنتدي انها تترفع ويتكشف عليها عند واحد اسمة اولاد مقار فدة كويس ولا اية؟
وموضوع الكويتي دة صح وأنة احسن فعلا؟

يا جماعة ياريت مساعدة منكم سريعة اصل انا محتار وخايف البس فيها مشكلة قولولي اعمل اية بالظبط واية الخطوات اللي ممكن تتعمل بالظبط؟المبلغ مش قليل برضة
واحد صاحبي شافها وهو بيفهم في العربيات قالي العربية ممتازة
فمش عارف صراحة والسعر كدة كويس؟
اول شى عايز اسئلة لك العربية عجباك ولا لا
ثانيا تروح التوكيل تكشف على العربية دة كويس جدا
ثالثا لو العربية عجباك وانت عندك استعدات تعمل صيانة برة التوكيل ومش فارق معاك اوكى بس لو انت بتحب تعمل صيانة فى التوكيل يبقى لازم تشترى ضمان من الوكيل
بوجة عام العربيات الجيتا عربيات كويسة بس مهم تتاكد من حالتها فى التوكيل وطبعا الخليجى بيكون اكثر موصفات وامكانيات من الوكيل وبتكون افضل بس اهم شى انت ناوى تعمل صيانة فين لان طبعا صيانة العربية دة عالية