العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديلات رفع الاداء

تعديلات رفع الاداء car performance tuning - قسم خاص بتعديلات رفع أداء السيارة من محرك وأجهزة تعليق وفرامل الخ ...

قديم 13-04-2010, 08:56 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حد يعرف حاجة عن تصفيح الكاوتش

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

معلش سؤال بره الموضوع الاخ mamada toubar هى العربيه اللى فى توقيعك دى ايه؟ النترا ولا بيجو انا مش قادر اميز الماركه ورا
اسف على التدخل بس دى تقريبا دايو حاجة احتمال لاسيتتي بريميير ( شوفورليه كروز فى مصر )
قديم 13-04-2010, 03:58 PM
الصورة الرمزية HaMaDa-ToUBaR
HaMaDa-ToUBaR HaMaDa-ToUBaR غير متواجد حالياً
من انا؟: Egyptian man, like all young people seeking to elevate himself and gain more experience and friends
التخصص العملى: Currently the Faculty of Commerce, Mansoura University, but after like that God knows
هواياتي: Computers, networks and social relationships

HaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond reputeHaMaDa-ToUBaR has a reputation beyond repute

اة يا جماعة دى لاسيتى بريمير
بس انا كاتب بيجو فى التوقيع لان دى العربية الى بحترمها لحد دلوقتى بصراحة بحترمها اكتر من الجديد كانت اسد بجد

HaMaDa-ToUB@R

01000902024

قديم 11-04-2011, 12:03 PM
alaaam alaaam غير متواجد حالياً

alaaam is on a distinguished road
افتراضي تصفيح الكاوتش

السلام عليكم
طبعا يوجد تصفيح كاوتش واسعارة بسيطة جدا ولاعضاء الموقع هناك خصم يصل الى 30% وهو يمنع ثقب الكاوتش نهائيا وهو منتج امريكى ويجعلك تستغنى عن كوريك السيارة والاستبن وخدمات جديدة اخرى لاول مرة فى مصر فى مركز رالى موتورز فى 6 اكتوبر ومن ياتى من خلال الموقع يحصل على خصم 30% على كافة خدماتنا
موبيل 0113102552
ويجب ان يكون عضو فى موقع مصر موتورز للحصول على الخصومات
قديم 11-04-2011, 12:26 PM
AMMI AMMI غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو

AMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to behold

طيب ياريت كل اخ من الاعضاء
يقولنا هوه قفش اللى بيعمل كده وكان مين وعمل فيه ايه
قديم 11-04-2011, 03:29 PM
الصورة الرمزية Maged_Samy
Maged_Samy Maged_Samy غير متواجد حالياً
من انا؟: محاسب
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

Maged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة atgps مشاهدة المشاركة

هناك منتج لحماية الإطارات ويقوم بلحام الإطار اذا ثقب، أنا جربته قبل كده وكان ممتاز ولكن لا أعلم اذا كان متوفر فى مصر أم لا

السائل ده بيسد الخروم علشان العجله متفضاش وانت ماشى لكن طبعاً مينفعش مع التخريب لانه اولا بيستعمل مطوه او سلاح حاد والفتحة بتبقى كبيرة ثانياً العجله هتتضرب من الجنب والسائل ده بيبقى فى العجلة تحت مش فى الجنب .
وبالتالى حلك الوحيد انك تركن فى حته امان وتبقى شايف العربية من بيتك ومتركنش قدام محلات او جراجات او صنيعية علشان دول اشتروا الشارع لحسابهم من زمان ولما تتعدى على ملكيتهم اكيد لازم يخرمولك العجل ...