العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 02-12-2009, 02:42 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أنا والله تعبت وأبصم ليكم بالعشرة إنكم مظلومين

إضافة أخيرة
التقفيل
هى جودة خامات و أعمال التجميع النهائية للسيارة

مثل خامات المصابيح و الإكصدام و مدى توافق أوضاعهم الصاج و عدم وجود فراغات بينهم و بين مع جسم السيارة
أيضا بالنسبة لخامات مقصورة الركاب و عدم وجود عيوب فى تركيب الفرش و البطانة الداخلية و الأجزاء البلاستيكية و الكاوتش و غيرها
قديم 02-12-2009, 05:33 PM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute

اهلا بيك يا باشا في مصر البلد و مصر موتورز

طبعا الرجالة قاموا بالواجب بس انا كنت عايز اضيف ان طالما انك مش مصري و تقدر تثبت انك طالب ممكن تدخل عربية من بره و بتدفع عليها مبلغ مش كبير. انا للاسف معنديش تفاصيل كتر عن الموضوع ده بس اسال لان اعتقد ان ده احسن لك.و ان شاء الله تتوفق و تجيب حاجة كويسة.

بس انت برضة مقولتش حضرتك منين و ما تخافش هنرحب بيك حتي لو كنت جزائري

التعديل الأخير تم بواسطة horas3000 ; 02-12-2009 الساعة 05:36 PM
قديم 02-12-2009, 08:34 PM
zerab zerab غير متواجد حالياً

zerab is a glorious beacon of lightzerab is a glorious beacon of lightzerab is a glorious beacon of lightzerab is a glorious beacon of lightzerab is a glorious beacon of light
Smile رد: أنا والله تعبت وأبصم ليكم بالعشرة إنكم مظلومين

انا متشكر للمرة الثانية علي التوضيحات والنصايح الحلوة ودة يثبت شي واحد ان مصر ام الرجالة الجدعان اما بالنسبة لموضع اني اجيب عربية من برا وادخلها دا خلاص اتمنع والعربية بيعاملوها زي السياح يعني 6 اشهر جوة مصر و6 اشهر برااااا
تقول اية ظلم والله ظلم .
وانا مش جزائري ولو اننا بحبهم بس زعلت ممنهم بعد المطش واللي عملوة بس اقول ماصرين البطن بتتخانق ودية حاجة وتعدي ان شاء الله واحنا مالناش غير بعضينptmnlo123per1147ا اما انا فجنسيتي يمني = من اليمن السعيد غلابة صح بس اولاد بلد ونعجبكم وتحديدا من صنعاء وادعولنا في الحرب اللي مبهدلنا الايام دية بس علي فكرة في العربيات ما اقولكمش الناس عدنا مريحانا علي الاخر اقصدفي حكاية الجمرك والضرايب مش زي هنا جباااااااارين .وانا متشكر اقوووووووووووووي مرة ثانية وبدات افكر في الاكسنت الجديدة وربنا يسهل نزنق نفسنا ونجيبها ولوفية اختيار احسن في نفس الفئة ماتبخلوش عليا وقولو لي*.ptmnlo123per122
قديم 02-12-2009, 09:26 PM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute

العفو يا زعيم و اهلا بيك و باهل اليمن كلهم
و للاسف مكنتش اعرف انهم لغوا موضوع عربيات الطلبة ده بس انت قلتها جبارين .....
عموما ربنا يوفقك و تجيب عربية تريحك و ان شاء الله الناس يفيدوك في موضوع الاكسنت اكتر مني

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven
قديم 02-12-2009, 10:16 PM
الصورة الرمزية oceanboy425
oceanboy425 oceanboy425 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed said
التخصص العملى: شركة ادويه
هواياتي: cars

oceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond repute

ممكن تجيب كيا بيكانتو فول اوبشن اوتوماتيك مش هتعدى ال 70000