العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس > جيتا JETTA

قديم 13-12-2010, 03:09 PM
مهند سالم مهند سالم غير متواجد حالياً
من انا؟: أعشق السيارات من صغري، ولهذا تعلمت القيادة سريعا
التخصص العملى: باحث شرعي ولغوي
هواياتي: طبعا أحب السيارات، جيدا جدا في لعبة الشطرنج، جيد في البنج بونج

مهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond reputeمهند سالم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فولكس جيتا الجديده ... سياره تستحق الانتظار

تسلم إيدك تقرير رائع
قديم 13-12-2010, 03:35 PM
الصورة الرمزية elmanahry
elmanahry elmanahry غير متواجد حالياً

elmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond reputeelmanahry has a reputation beyond repute

انا بس عايزك تبقى متفائل .. يعني احلم شويه .. موتور 1.4 تربو .. TSI DSG ABS TSC ESP .... واي تلات حروف تعرفهم
وبعدين تلاقي العربيه عاملها 220 باكو ولازم بنزين 95 اقل حاجه فتنزل تجيب حته النترا الشكل الجديد 140 حصان سيسي من بتاع جنينه الحيوانات وتبقى مبسوط و فرحان بالترونيك والحزام و الفوجات

هل رايت الان عظمة تعليقات SAM RAM الست فى عبارة بسيطة فيها سخرية مهذبة عبرت سيادتك عن واقع مانطلبه ومانستطيع ان نحصل عليه هذا هو جمال العزيز SAM RAM

God grant me the serenity
to accept the things I cannot change
courage to change the things I can and wisdom to know the difference
DR Elmanahry
قديم 13-12-2010, 03:37 PM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

يعني يا عم ايمن لازم كل شويه اعمل موضوع طويل عريض علشان تحن علينا بمشاركه ...
سيبك من العربيه .. واحشني جدا جدا والله
فينك يا عم و فين مشاركاتك ... فين الناس الحلوه بتاعت زمان

ياباشا انا متواجد يوميا فى المنتدى بس ببقى مكسل اشاراك بس اعملك ايه مواضيعك بتخرجنى من البيات الشتوى دائما يا مبدع.
وبالنسبه لكذا ميذا بنتقابل تقريبا يوم ويوم انا والسومو والبطاطين عندى ياباشا بس انت شرفنا
حساب البطاطين عندى ياسومو

أبو الفتوح رئيسأ
قديم 13-12-2010, 06:05 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند سالم مشاهدة المشاركة

تسلم إيدك تقرير رائع
تسلم يا استاذ مهند ... و الف شكر على المرور و التعليق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmanahry مشاهدة المشاركة

انا بس عايزك تبقى متفائل .. يعني احلم شويه .. موتور 1.4 تربو .. TSI DSG ABS TSC ESP .... واي تلات حروف تعرفهم
وبعدين تلاقي العربيه عاملها 220 باكو ولازم بنزين 95 اقل حاجه فتنزل تجيب حته النترا الشكل الجديد 140 حصان سيسي من بتاع جنينه الحيوانات وتبقى مبسوط و فرحان بالترونيك والحزام و الفوجات

هل رايت الان عظمة تعليقات SAM RAM الست فى عبارة بسيطة فيها سخرية مهذبة عبرت سيادتك عن واقع مانطلبه ومانستطيع ان نحصل عليه هذا هو جمال العزيز SAM RAM
ده بس يا دكتور علشان ربنا محببك فيا وحضرتك انسان راقي
لكن انا ردودي عاديه و تلقائيه
ربنا يديم المعروف ويديم الصحبه الطيبه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman abdelrazek مشاهدة المشاركة

ياباشا انا متواجد يوميا فى المنتدى بس ببقى مكسل اشاراك بس اعملك ايه مواضيعك بتخرجنى من البيات الشتوى دائما يا مبدع.
وبالنسبه لكذا ميذا بنتقابل تقريبا يوم ويوم انا والسومو والبطاطين عندى ياباشا بس انت شرفنا
حساب البطاطين عندى ياسومو
يعني يا اما اعمل كل يوم موضوع يا اما اشد اللحاف على كذا ميزه ...
ماشي يا عمونا ...
بس اطلع اللحاف الوتر بروف لحسن شكلها حتعملها وتمطر على دماغي .. و انا راسي بتبرد بسرعه زي ما انت عارف والبرد بيعمل عمايله
ولازم اضرب سندوتشات تلوث مشطشط علشان اتدفا

المهم قفلوا اي ساتر و لا لسه معلقين ستاره البانيو اللي الهوا بيطيرها في كل حته دي ...

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 14-12-2010, 07:17 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

المزيد من الصور

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &