العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 07-06-2010, 11:15 AM
الصورة الرمزية zoomaa&mizaa
zoomaa&mizaa zoomaa&mizaa غير متواجد حالياً

zoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud of
افتراضي رد: بخصوص اسماء الاعضاء برجاء مشاركه الجميع

كلام جميل جدا أنا فعلا بحس ان كل الناس فى المنتدى أصدقائى
قديم 07-06-2010, 12:27 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

وفية موضوع مكتوب فى قسم الشكاوى تحت اسم طلبات تغيير اسم الدخول (UserName)ممكن لاى حد يطلب تغيير الاسم عشان يبقى فية سهولة فى التعامل باسامى مفهومة وادى الرابط بتاعة
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=1149

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 07-06-2010, 02:40 PM
الصورة الرمزية dego_story
dego_story dego_story غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كلية تجارة

dego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond repute

تمام بجد ....

تصفيح السيارات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعلم ميكانيكا السيارات

اكبر موقع شامل للقنوات المتاح مشاهدتها على النت
روائع الاذاعة الجزء الثانى..!!!!!
روائع الاذاعة !!!!!
سيات ابيزا معدلة!!!!!
لعبة تعليم القيادة!!!!!
.ما اروع ان تشد الرحال الى المسجد الحرام.
أستغفر الله ...أستغفر الله...أستغفر الله.
http://hatemfarid.com/trail
وداعا..اللهم ارزقنى لقائه فى جناتك..
قديم 07-06-2010, 04:13 PM
Ashraf.zowail Ashraf.zowail غير متواجد حالياً
من انا؟: مثل البحر ساكن في هدوئه ثائر في انفعاله
التخصص العملى: Internal Auditor
هواياتي: collect stamps, Sports - football, draw

Ashraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of light

ألف شكر يا أستاذ حازم على الموضوع و إسمي أنا مسجل بيه
أشرف محمد و زويل ده لقب العيله

If you want a thing well done, do it yourself
قديم 07-06-2010, 05:06 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

اولا الف شكر ليك يااستاذ حازم على الموضوع ده
وكنا اتكلمنا فيه زمان انا والدكتور عبدالسلام(بولبولان ) عن الاسامى الغريبة والعجيبة اللى الواحد بيقراها بس الدكتور عبد السلام كان بيتكلم فى اثناء ردوده على موضوع انا مش فاكره دلوقت
وانا كنت اتكلمت اثناء ردى على واحد له تجربة شخصية مع العربية الليفان وكان فى مشكلة بينه وبين المعرض اللى اشتراها منه ودخل واحد باسم مجهول وقعد يقول اى كلام وساعتها المشرف رد وقال ان مش معنى ان الواحد مش مسجل باسمه يبقى مخبى نفسه وقال شوية كلام غير مقنعين وكان ممكن الرد عليهمم بسهولة لولا انى قلت كده المشكلة بدل ماهى بين طرفين هيدخل فيها طرفين تانى ملهومش علاقة بالموضوع وفضلت عدم الرد
ثانيا /اخونا ايو سالم اعزه الله قال اللى مش عاجبه اسم حد ميكلموش طب وده كلام ؟؟؟؟
يعنى كلامك كويس وزى العسل على قلبنا وبنستفيد منك ونتعلم منك ولانك مختار اسم عجيب شوية نقوم منكلمكش
طب ده سيدنا عمر او على (ان لم تخننى الذاكرة) قال / رحم الله امرأ اهدى الىّ عيوبى
نقوللك ورزقنا على الله واحنا واثقين انك مش هتزعل مننا لانك عارف ان دى محبة ليك
ثالثا اضافة لهذا الكلام اعتقد اننا عرب وانا من اكتر المتحيزين للغة العربية طيب ليه نكتب اسامينا حتى ولو الاصليه بس بالانجليزى زى مثلا (hazem khedre ) ههههههههه جات فيك ياحلو تقبل تحياتى والفكرة جميلة وفى منتدى تانى عملها وطلب من كل الاعضاء اصحاب الاسماء الغريبة تغيير اسمائهم واختيار 3 اسماء والاداره هتختار واحد وقد كان كل متفتح المنتدى يحولك لصفحة الاسماء لحد متختار اسم تروح داخل على باقى اقسام المنتدى