العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 23-10-2010, 05:31 AM
الصورة الرمزية dragon
dragon dragon غير متواجد حالياً

dragon has a spectacular aura aboutdragon has a spectacular aura about
افتراضي رد: سؤال لمالكى النو اكسنت المحترفين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOTOR HEAD مشاهدة المشاركة

hi انت غيرت كلامك ولا ايه يا عم dragon مش قلت انقل عند 4 او 4.5
ياحبى ولا غيرت كلامى ولا حاجة انا بشكر الراجل بالنيابة عنك عشان انتة مش رديت علية وبعدين انا مش بغير كلامى ياحبى انا دى طريقتى فى النقل وفى الجرى ولما تفكر تجرى مع عربية على طريق وبتحرقوا مع بعض انقل الغيار على 6 بس الغيار الاول والثانى اخرهم معاك 4.5 عشان التروس بتعتهم نونو ومش حيستحملوا الحرق الكتير والاخ العزيز واضح ان هوة اقتصادى وبيحافظ على البنزين مش عاوزة يتحرق هوة حر ونحترم رئية وكلامة مش معنى كدا ان انا غيرت كلامى عيب عليك

قديم 23-10-2010, 05:54 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

انت عربيتك نيو اكسنت يادراجون ؟
على فكره فكرتك فى الجرى هى هى بالضبط اللى انا بعمله وهو القرص على الغيار والنقل على 5.5 او 6 rpm من اول الغيار التالت وبتجيب نتيجه جامده قوى بس ساعات بتصعب عليا العربيه (ملحوطه الحكايه دى فى حاله التسابق مع عربيه والشد معاها على السريع )

وعجبتنى فكره الفليبس دى ان شاء الله هاركبهم تقبل تحياتى
قديم 23-10-2010, 06:05 AM
الصورة الرمزية dragon
dragon dragon غير متواجد حالياً

dragon has a spectacular aura aboutdragon has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

انت عربيتك نيو اكسنت يادراجون ؟
على فكره فكرتك فى الجرى هى هى بالضبط اللى انا بعمله وهو القرص على الغيار والنقل على 5.5 او 6 rpm من اول الغيار التالت وبتجيب نتيجه جامده قوى بس ساعات بتصعب عليا العربيه (ملحوطه الحكايه دى فى حاله التسابق مع عربيه والشد معاها على السريع )

وعجبتنى فكره الفليبس دى ان شاء الله هاركبهم تقبل تحياتى
اة نيو اكسنت ياحبيبى
خلى الحرق ال 5.5 وال 6 وقت لما تحب تعرف حد مقامة بس على الطريق بس متخليش دة المشى العادى لائنة فعلا حرام يعنى 4 او 4.5 فى العادى كويس جدا
وبالنسبة لموضوع الفليبس نورت موضوعى ياحبيبى وشرف ليا ان الموضوع عجبك وتقبل اجمل واكرم تحياتى

قديم 23-10-2010, 06:35 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

الشرف ليا انا يادراجون شكرا على زوقك ياجميل
قديم 23-10-2010, 10:41 PM
الصورة الرمزية MOTOR HEAD
MOTOR HEAD MOTOR HEAD غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد يوسف
التخصص العملى: فى كليه هندسه
هواياتي: العربيات طبعا

MOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really niceMOTOR HEAD is just really nice
Smile رد: سؤال لمالكى النو اكسنت المحترفين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dragon مشاهدة المشاركة

ياحبى ولا غيرت كلامى ولا حاجة انا بشكر الراجل بالنيابة عنك عشان انتة مش رديت علية وبعدين انا مش بغير كلامى ياحبى انا دى طريقتى فى النقل وفى الجرى ولما تفكر تجرى مع عربية على طريق وبتحرقوا مع بعض انقل الغيار على 6 بس الغيار الاول والثانى اخرهم معاك 4.5 عشان التروس بتعتهم نونو ومش حيستحملوا الحرق الكتير والاخ العزيز واضح ان هوة اقتصادى وبيحافظ على البنزين مش عاوزة يتحرق هوة حر ونحترم رئية وكلامة مش معنى كدا ان انا غيرت كلامى عيب عليك
معلش ياعم دراجون الكليه مش مخليه الواحد ياخد نفسه ؤ شغلانى عن حببتى النيو اكست و المنتدى الناس الرئعه الى فيهو شكرا ليكم