العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 30-05-2010, 11:04 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: غبور والنصب العظيم علي الشعب في الصيانه

الاخ العزيز / كورسير .... باشا
التوكيل فى اى حاجه ممل جداptmnlo123per111 .... وبستنزف الواحد بدرجه جنونيه
والله حرام عليهم .....
المهم انت ممكن تعمل كل اللى انت عاوزه فى اى مكان ..... بس المشكله ان الواحد فتره الضمان الاولى بيحب ييعمل عندهم .... وهما بيحبوا يطلعوا عين الواحدptmnlo123per144

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس
قديم 30-05-2010, 11:30 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

كلام المهندس دا اي كلام و دا عن تجربه
في اكتر من عربيه و بموديلات مختلفه
زيت موبيل 1 بصراحه رائع و نضيف جدا
و حطيته في عربيات موديلات 98 و 2000 و 2004 و 2006 و 2007 و 2008 و 2010
و عمره ما قال لاء او حسيت بأي خلل في الموتور

يعني اتكل علي الله واحط زيت 10000 علي ضمانتك يا كابتن طيار حازم ومسمعش كلام العالم ديه
قديم 30-05-2010, 11:33 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة remomeme مشاهدة المشاركة

انت قلقتني جدا علي فكره انا رايحة صاينه العربية في أبو رواش السبت الجاي ptmnlo123per144 بس انا تجاربي كلها معاه كانت كويس ، بس دي تاني مره في خلال شهر واحد اسمع شكوي من الفرع ده ، ربنا يستر بقي ptmnlo123per160

انا بردك انخدعت فيه وكنت بقول انه فرع جميل لما روحت النهاردة لقيت قلة ضمير مشوفتهاش علي حد قبل كدا المهندس زي ما يكون بسحب روحه وانا بقوله علي المشاكل اللي في العربية وهوه علشان يخلص مني بيقولي ديه تسيبهالنا النهارده لانه عارف ومتاكد انه لما يقول كدا الواحد طبعا وبدون تفكير هيقوله لا طبعا والعربية طبعا مش هيتعمل فيها حاجه وهيقول ساعتها احنا مالنا انتا اللي كنت مستعجل وعايز تاخد العربية خالي بالك من العالم ديه والله انا شايف ان ابو غالي اللي في العبور هوه الامل الوحيد لحد دلوقتي لان عندهم ضمير مشوفتهوش لحد دلوقتي في سي غبور
قديم 30-05-2010, 11:37 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالداعزالناس مشاهدة المشاركة

الاخ العزيز / كورسير .... باشا
التوكيل فى اى حاجه ممل جداptmnlo123per111 .... وبستنزف الواحد بدرجه جنونيه
والله حرام عليهم .....
المهم انت ممكن تعمل كل اللى انت عاوزه فى اى مكان ..... بس المشكله ان الواحد فتره الضمان الاولى بيحب ييعمل عندهم .... وهما بيحبوا يطلعوا عين الواحدptmnlo123per144

عندك حق والله يا استاذ خالد بس هعمل ايه الواحد مشكلته فعلا ان ممكن يطلعو العربية من الضمان لو عملتها بره وبردك محدش ضامن اللي بره ده بيفهم في الجديد وعنده الامكانيات اللي بتبقي موجوده في التوكيل ولا لا
قديم 31-05-2010, 01:14 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute

المشكله انه التوكيل اخر حد ممكن يكون مؤهل او لية علاقة بالعربية وتشخيص الاعطال توكيل يعنى استبدال اى حاجة بقطعة جديدة كامله لانة عايز يكسب من قطع الغيار اللى فى اغلب الاحوال بيكسب منها كهامش ربح اكتر من بيع السيارة
انا اكتر من مرة يتقالى فى التوكيل لو كنت مكانك لكنت سيبت عربيتى زى ما هى بدل ما نفك ونحل من مهندس الصيانة يعنى تيت تيت تيت والرقابة تمنع الاكلام المضبوط الصح اللى المفروض يترد علية ودمت بتيت