العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 15-01-2010, 09:43 PM
thekingmido2010 thekingmido2010 غير متواجد حالياً
من انا؟: مغامر , طموح

thekingmido2010 is on a distinguished road
افتراضي رد: فيرناوى جديد

1000 مبروك وعايزين تقارير
قديم 17-01-2010, 01:41 AM
ايمن منصور ((عباسى )) ايمن منصور ((عباسى )) غير متواجد حالياً
عضو ((عباسى))
من انا؟: عباسى
التخصص العملى: عباسى
هواياتي: عباسى

ايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant future

الف مبروك علي العربيه وربنا يكفيك شرها
بنسبه للبنزين ممكن يكون انت لسه متعوتش علي الدوسات او تكون المحطه الي بتمون منها التنكات بتاعت البنزين فيها ميه حاول غير البنزينه وشوف النتيجه
بس انت ليه عملت زي وغلط الغلطه دي ايه الي خلاك تجيبها هاف اوبشن الفرق كان 3000 جنيه
الكمليات دي لو حبيت تعملها حتكلفك اكتر من كده ومش حتبقي زي الفبريكه
علي العموم معلش بس انا بزعل لما بلاقي واحد وقع في نفس مشكلته
وتاني مره الف مبروك
قديم 17-01-2010, 02:12 AM
الصورة الرمزية Mo7amed Elnimr
Mo7amed Elnimr Mo7amed Elnimr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Faculty of Engineering
هواياتي: drawing,driving

Mo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايمن منصور مشاهدة المشاركة

الف مبروك علي العربيه وربنا يكفيك شرها
بنسبه للبنزين ممكن يكون انت لسه متعوتش علي الدوسات او تكون المحطه الي بتمون منها التنكات بتاعت البنزين فيها ميه حاول غير البنزينه وشوف النتيجه
بس انت ليه عملت زي وغلط الغلطه دي ايه الي خلاك تجيبها هاف اوبشن الفرق كان 3000 جنيه
الكمليات دي لو حبيت تعملها حتكلفك اكتر من كده ومش حتبقي زي الفبريكه
علي العموم معلش بس انا بزعل لما بلاقي واحد وقع في نفس مشكلته
وتاني مره الف مبروك
متشكر يا استاذ ايمن العربية دلوقت تمام مفيش تسقيف ولا كركرة انا بس كنت موسوس شوية وكنت خايف ليكون الtps مش مظبوط بس الحمد لله كلة تمام انا ندمت والله انى جبتها هاف ابشن لدرجة انى بفكر اشترى فرش اربع ابواب كهرباء استعمال واركبهم ptmnlo123per118

البلد مش عايزة مهندسين
البلد عايزة صيع
frontera09 سابقا
قديم 17-01-2010, 02:15 AM

Mo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud ofMo7amed Elnimr has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة etsh1413202 مشاهدة المشاركة

اولا الف مبروك يا معلم .... وربنا يباركلك فيها

الفيرنا عربيه تستحق الاحترام ... انا مجرب الفيرنا من اول 2007 ولغايه دلوقتى مفيش غير الزيت والفلاتر بس مغيرتش فسوه تانى .... وعلى فكره ممشينها 90 ومش بتصقف ولا حاجه .... بس انت لسه مظبطش رجلك على العربيه ....مره فى مره كده وانت شكلك راجل خبره فا هتعالج الحوار ده على ..اعتقد

والف مبروك مره اخرى
الله يبارك فيك يا باشا هى فعلا كانت بسبب انى لسة مش مظبط رجلى فى الاول بس هى العربية تمام الحمد لله وشكرا ليك يا باشا

البلد مش عايزة مهندسين
البلد عايزة صيع
frontera09 سابقا
قديم 17-01-2010, 02:17 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thekingmido2010 مشاهدة المشاركة

1000 مبروك وعايزين تقارير
الله يبارك فيك يا باشا حعمل تقرير انشاء الله اول لما افضا

البلد مش عايزة مهندسين
البلد عايزة صيع
frontera09 سابقا