العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > جسم و هيكل السيارة > دهانات السيارات

دهانات السيارات دهان وسمكرة السيارات

قديم 15-09-2013, 10:50 PM
الصورة الرمزية MR speed
MR speed MR speed غير متواجد حالياً

MR speed is just really niceMR speed is just really niceMR speed is just really niceMR speed is just really nice
افتراضي استفسار بخصوص دهان سقف العربية

انا كان عندى استفسار صغير انا العربية عندى مرشوشة كلها ماعدا السقف من فترة فاخدت تجاريح واتبهدلت وانا عايز ارشها بس عندى مشكلة ان بوية السقف طوست وباظت فاشكل العلربية حيبقى زبالة لو رشتها ماعدا السقف عشان يفضل فبريكة ومحدش يقول العربية عملت حادثة فهل فى اى طريقة تحل الموضوع ده حتو لو استيكر او اى حاجة
قديم 29-09-2013, 07:01 AM
savant savant غير متواجد حالياً

savant will become famous soon enough
افتراضي رد: استفسار بخصوص دهان سقف العربية

انا كمان العربيه عندي السقف و الكبوت لاسعين من الشمس و لونهم راح تقريبا .. و فيه حتت بيضه كتير ... بلغه الصنايعيه .... البوهيه كلحت .... حلها ايه لو سمحتو للي يعرف
قديم 29-09-2013, 10:51 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute

روح عند اي حد بتاع كماليات واعمل السقف او الكبوت كربون بلون العربيه هتبان كانك مروشن العربيه ولما تيجي تبيع ابقي شيله عشان اللي هيعاين
قديم 29-09-2013, 04:51 PM
savant savant غير متواجد حالياً

savant will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el gendy مشاهدة المشاركة

روح عند اي حد بتاع كماليات واعمل السقف او الكبوت كربون بلون العربيه هتبان كانك مروشن العربيه ولما تيجي تبيع ابقي شيله عشان اللي هيعاين
الف شكر يا باشا ع ردك السريع .... طيب الكربون ده سعرو ايه ؟؟؟ و ليه لامعه ولا لا ؟؟؟ و تنصحني بالكربون ولا ارش السقف و الكبوت شمع احسن ؟؟؟؟
قديم 12-11-2013, 04:06 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
Smile رد: استفسار بخصوص دهان سقف العربية

يا جماعه عمر الرش ما بيعيب العربيه ده كلام تجار وقلة ادب
يعني المفروض امشي بعربيتي متبهدله علشان يتقال عليها فابريكا
راحت فين النزاهه
اللي بيشتري عربيه وبيفهم يعرف اذا كان العربيه رشه نضافه ولا حادثه
وكل واحد عارف عربيته يعني لو عربيتي سليمه ونضيفه ومعملتش حادثه ورشتها نضافه لنفسي
ابعها بالبخس علشان رشتها نضافه لنفسي
لأ طبعا هتنك واطلب السعر اللي يعجبني طالما مش بغش ولا بنصب

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات