العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 24-10-2013, 02:57 AM
ahmed elnagmy ahmed elnagmy غير متواجد حالياً

ahmed elnagmy is on a distinguished road
عاجل عايز عربيه بالتقسيط ارجوكم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته:
انا اسمى احمد عايز عربيه بالقسط وتكون بدون مقدم لانى لسه متجوز جديد والجواز اخد كل اللى حوشته هههههه او ممكن بمقدم 5000 جنيه واقدر ادفع قسط شهرى لغاية 1500 جنيه فى الشهر مش عاوز اتحول لبنك عاوز تقسيط مباشر بس المشكله عندى ان الشركه اللى بشتغل فيها بترفض اى طلبات من الموظفين لمفردات المرتب بس انا مرتبى بيتحول على بنك ممكن اجيب اثبات من البنك انى بيتحول ليا مبلغ ثابت كل شهر يقدر يغطى ثمن قسط العربيه واكتر وكمان عقد ايجار شقتى-ايصال نور بأسم صاحب الشقه او بأسم الوالد- انا بشتغل ظابط حركه فى المطار (قطاع خاص)::: ياجماعه بجد ساعدونى انا تعبت من اللف على المعارض ,,,,,العربيه اللى محتاجها هيونداى فيرنا او شيفروليه لانوس او افيو(( مانيوال))....
رقم تيلفونى فى حالة القبول 01118869392
قديم 27-10-2013, 04:07 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز عربيه بالتقسيط ارجوكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed elnagmy مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته:
انا اسمى احمد عايز عربيه بالقسط وتكون بدون مقدم لانى لسه متجوز جديد والجواز اخد كل اللى حوشته هههههه او ممكن بمقدم 5000 جنيه واقدر ادفع قسط شهرى لغاية 1500 جنيه فى الشهر مش عاوز اتحول لبنك عاوز تقسيط مباشر بس المشكله عندى ان الشركه اللى بشتغل فيها بترفض اى طلبات من الموظفين لمفردات المرتب بس انا مرتبى بيتحول على بنك ممكن اجيب اثبات من البنك انى بيتحول ليا مبلغ ثابت كل شهر يقدر يغطى ثمن قسط العربيه واكتر وكمان عقد ايجار شقتى-ايصال نور بأسم صاحب الشقه او بأسم الوالد- انا بشتغل ظابط حركه فى المطار (قطاع خاص)::: ياجماعه بجد ساعدونى انا تعبت من اللف على المعارض ,,,,,العربيه اللى محتاجها هيونداى فيرنا او شيفروليه لانوس او افيو(( مانيوال))....
رقم تيلفونى فى حالة القبول 01118869392
ممكن اعرف مرتبك كام وعلى بنك اية
للاستفسار السريع
01225485222
قديم 27-10-2013, 11:36 PM

انا مرتبى 3000 جنيه شامله اساسى المرتب والبدلات المرتب بينزل عندى على بنكين الاهلى سوستيه جنرال والبنك العربى
قديم 27-10-2013, 11:43 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

ممكن اعرف مرتبك كام وعلى بنك اية
للاستفسار السريع
01225485222

انا مرتبى 3000 جنيه شامله اساسى المرتب والبدلات المرتب بينزل عندى على بنكين الاهلى سوستيه جنرال والبنك العربى
قديم 27-10-2013, 11:44 PM