العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi

قديم 10-04-2009, 10:49 AM
الصورة الرمزية محمد حنفى
محمد حنفى محمد حنفى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسام كمبيوتر
هواياتي: حب السيارات

محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute
طلب من استاذ نيسان

السلام عليكم
استاذ نيسان كنت عايز اعرف هل يوجد مواتير للانسر الشكل الجديد 1500 cc اتوماتيك ف التوكيل وتعمل سعر كام وهل الماتور كامل بجميع مشتملاته.
وهل يباع بلوكه فقط بدون مشتملات.
المطلوب بالظبط... بلوكة الماتور (جسم الماتور) شامل الورق بتاع الترخيص بالاضافة إلى بستم رقم (4).
ومطلوب ايضا سعر عوامة البنزين
ولك جزيل الشكر

قديم 10-04-2009, 11:54 PM
الصورة الرمزية Nissan
Nissan Nissan غير متواجد حالياً
من انا؟: م/يونس حسين
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الرياضة القراءة الموسيقى السيارات

Nissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طلب من استاذ نيسان

تحت امرك يا أ/ميدو هسأل بس عايز أعرف البستم كام؟
بمعنى 050 ولا اية؟
و بنصحك لو هتجيب البولك من عندنا يبقى لازم تجيب العربية تتعمل عشان حضرتك بتسأل على حاجات خطيرة مش أى حد يركبها
بستم و بلوك و كلام كبير
على العموم هسأل و هرد عليك بكرة إن شاء الله

شارك دافع عن أفكارك
قديم 11-04-2009, 10:47 PM
الصورة الرمزية محمد حنفى
محمد حنفى محمد حنفى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رسام كمبيوتر
هواياتي: حب السيارات

محمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond reputeمحمد حنفى has a reputation beyond repute
رد: طلب من استاذ نيسان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Nissan مشاهدة المشاركة

تحت امرك يا أ/ميدو هسأل بس عايز أعرف البستم كام؟
بمعنى 050 ولا اية؟
و بنصحك لو هتجيب البولك من عندنا يبقى لازم تجيب العربية تتعمل عشان حضرتك بتسأل على حاجات خطيرة مش أى حد يركبها
بستم و بلوك و كلام كبير
على العموم هسأل و هرد عليك بكرة إن شاء الله

الله يخليك ياباشا
اما بخصوص البستم انا معرفش رقم ايه بس اللى انا اعرفه انه البستم رقم 4 وهى عربية خليجى 1500 cc هاف سبورت موديل 2008
طيب كنت احب اعرف التكلفة ممكن توصل لكام شامل المصنعية
وعلشان اكون واضح معاك انا عربيتى خارج الضمان وودتها لميكانيكى قاللى ان البستم رقم 4 ساح فى البلوكة واحتمال وجود شرخ بالبلوكة وده مش حيبان الا لما نحل الماتور
وأشكرك لاهتمامك والرد عليا

التعديل الأخير تم بواسطة محمد حنفى ; 11-04-2009 الساعة 11:03 PM
قديم 12-04-2009, 07:32 PM
الصورة الرمزية Nissan
Nissan Nissan غير متواجد حالياً
من انا؟: م/يونس حسين
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الرياضة القراءة الموسيقى السيارات

Nissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond reputeNissan has a reputation beyond repute

أعتذر عن التأخر فى الرد

و إليك الأسعار
بلوك ببعض المحتويات مثل كراسى الكرنك ( بدون المكابس و الكرنك) = 9000 جنيه تقريبا و تاخد ورق من المركز لمخاطبة المرور لترخيص السيارة
طقم بستم = 525*4
طقم شنبر= 525*4
عمود الكرنك = 4500

شارك دافع عن أفكارك
قديم 12-04-2009, 07:47 PM
الصورة الرمزية lancer.style
lancer.style lancer.style غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed Osama
التخصص العملى: Futuer Academy
هواياتي: CaR RiDe

lancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond reputelancer.style has a reputation beyond repute

تمام والله يا م/ نيسان (يونس)

ربنا يخليك لينا و لكل ملاك ميتسوبيشى